גורם בליכוד: יו"ר ועדת הקורונה תפוטר; ביטון: מוכנה לשלם מחיר אישי

    איתי גדסי 1 Comment on גורם בליכוד: יו"ר ועדת הקורונה תפוטר; ביטון: מוכנה לשלם מחיר אישי

    לאחר שסירבה להכניס את חדרי הכושר והבריכות, תחת מגבלות משרד הבריאות. גורם בליכוד מסר כי יו"ר ועדת הקורונה יפעת ביטון תפוטר

    בנימין נתניהו צילום: פלאש90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גורם בכיר בליכוד אומר היום (שבת) כי ראש הממשלה יפטר את יפעת שאשא ביטון מתפקידה. לא ניתן להמשיך ולעבוד כך. כזכור ח"כ יפעת ביטון (הליכוד – כולנו) המשמשת כיו"ר ועדת הקורונה סירבה לאשר את הכנסת חדרי הכושר והבריכות למגבלות החדשות. מאז החלו התדרוכים כנגדה ובליכוד הבהירו כי ביטון תושעה.

    ח"כ שאשא ביטון הגיבה על פרסום הדברים ומסרה: "אני חברה בקואליציה ומכבדת את החלטות הממשלה. חלק מרכזי מעבודת הכנסת הוא לבקר את עבודת הממשלה ואם יש טעויות – צריך לתקן".

    עוד הוסיפה, "תפקידי לבחון את הדרך הנכונה ביותר להיאבק בנגיף, לשמור על בריאותם הנפשית והפיזית של האזרחים ולהציל את פרנסתם של רבבות עובדות ועובדים. באתי למטרה אחת, לשרת את עם ישראל. אם אאלץ לשלם בעבור זה מחיר אישי – אקבל את זה באהבה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בעזר השם גם נתניהו יודח כי ממלא בג"ץ ידיח אותו , חוץ מזה אות ו גורם שמאיים על יפעת שאשא ביטון , הוא רשע מרושע ,יודע שכתוב לא תקום ולא תטור ועובר על איסור כזה , האיסור שכזה מביא למצב שחברו נוקם ונוטר גורם להפסד ממון ,על נתניהו להבין שאסור לפגוע בעבודת הכנסת .