יורדים לשטח: ח"כ אליהו ברוכי סייר בשכונות הסגר בבית שמש

    אבי יעקב No Comments on יורדים לשטח: ח"כ אליהו ברוכי סייר בשכונות הסגר בבית שמש
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ אליהו ברוכי נענה להזמנתו של יו"ר דגל התורה בבית שמש והמשנה לראש העיר, ישראל סילברסטין, והגיע הבוקר (ה') לסיור ופגישה בעיר בית שמש.

    הסיור נפתח במוקד עזרת אחים שעוזר ומסייע לתושבים בכל נושאי הרפואה והסעד בעיר. יו"ר ומנכ"ל הארגון, אברהם קאפ הציג בפני ח"כ ברוכי והנציגים את פעילות הארגון והמתנדבים שפועלים ללא הפסקה. כמו כן הציג את החדר המיוחד הקיים בארגון שמיועד לילדים מיוחדים.

    משם המשיכו לסייר בשכונות הנתונות תחת סגר. ח"כ אליהו ברוכי, יחד עם נציגי הציבור, דיברו עם התושבים ובעלי העסקים ושמעו את מצוקתם. ברוכי הבטיח לסייע להם בכל אשר יעלה על ידו.

    לאחר מכן התקיימה פגישה בלשכתו של יושב ראש סיעת דגל התורה, ישראל סילברסטין ובה נידונו פעילויות הסיעה וצרכי ציבור דגל התורה בעיר בית שמש. סילברסטין הציג בפניו את פעילותם המבורכת של כלל חברי הסיעה, שלמה ברילנט, חיים זמורה ויוסף גולדהירש.

    לסיום, נערכה פגישה עם ראש העיר עליזה בלוך וחברי סיעת דגל התורה. חה"כ אליהו ברוכי אמר בפגישה: "אנחנו במלחמה משותפת על קדושת החיים. ההחלטות אומנם מתקבלות בכנסת בירושלים, אבל 'דברים שרואים מכאן לא רואים משם', זה דו-צדדי. צריך לראות את איך זה נראה בשטח. התרגשתי לראות את ההיערכות וההתגייסות הרחבה בבית שמש כדי לנצח בקרב הזה".

    ראש העיר עליזה בלוך אמרה בפגישה: "אני מאחלת לח"כ ברוכי הצלחה בתפקידו החדש והחשוב. יש בבית שמש אתגר גדול של צמצום פערים ופתרונות לחייו של התושב בכל תחומי החיים. המשנה לראש העיר, ישראל סילברסטין וסיעת דגל התורה הם שותפים חשובים בהנהגת העיר. סילברסטין עושה עבודה חשובה וטובה למען התושבים מכל המגזרים ואני שמחה שיש לי פרטנר שכזה", אמרה.

    יור דגל התורה והמשנה לראה"ע ישראל סילברסטין אמר בפגישה: אני מברך את חה"כ אליהו ברוכי על כניסתו לתפקיד החדש. ברוכי צמח מהרשות המקומית ויש לו ניסיון רב בטיפול בפניות הציבור ובעשייה ציבורית רחבה. כנסת ישראל כולה זכתה בפרלמנטר מצוין ובאיש שכולו עשייה ברוכה למען הציבור. זאת זכות גדולה של העיר בית שמש שהרב ברוכי פתח את פעילותו וקבע את הסיור הראשון שלו בעיר, אנו בטוחים שהוא יהיה שגריר מצוין לעיר בית שמש.

    חבר מועצת העיר, שלמה ברילנט אמר בפגישה: "אנו מודים לח"כ אליהו ברוכי שהגיע לבית שמש, והאמת שיש שלי ניגוד אינטרסים עם חברי ברוכי. אנו חברים טובים כבר זמן רב ומהכרותי עם ח"כ ברוכי אני בטוח שישרת נאמנה את עם ישראל ואותנו את תושבי בית שמש בכנסת ישראל".

    חבר מועצת העיר, יוסי גולדהירש אמר: "אני מברך את חה"כ אליהו ברוכי על כניסתו לכנסת. מן המפורסמות שאינן צריכות ראיה כי ברוכי מסייע לכל הפונים ובתקופה זו במיוחד זה בבחינת האיש הנכון במקום הנכון ובזמן הנכון ובטוחני כי הוא וצוותו יעשו חיל ויחזירו את האמון של האזרחים במערכת".



    0 תגובות