בנט: "אנשים לא רוצים צדקה, הם רוצים לצאת לעבודה"

    איתי גדסי 3 Comment on בנט: "אנשים לא רוצים צדקה, הם רוצים לצאת לעבודה"

    ח"כ נפתלי בנט: "מה עוד צריך לקרות כדי שתתעוררו?! העם שלנו נכתש. זו לא גזרת גורל, זה מעשה ידי מחדלי הממשלה. אפשר להביס את הקורונה בארבעה שבועות מהיום"

    Israeli Defense Minister Naftali Bennett delivers a statement to the media in Ariel, in the West Bank, January 26, 2020. Photo by Sraya Diamant/Flash90 *** Local Caption *** ????? ????? ????? ???????? ??? ???? ?? ??????? ????? ??? צילום: Sraya Diamant/Flash90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתום דיון של חברי קבינט הקורונה האזרחי אשר התקיים במכון למחקרי ביטחון לאומי (INSS), יו"ר ימינה ח"כ  נפתלי בנט מתח ביקורת נוקבת על התנהלותה ממשלה במשבר.

    בנט תהה "איך אתם מעזים להכניס מיליוני אזרחי ישראל לסגר, כאשר כמעט חצי שנה לתוך המגיפה עוד לא בניתם תכנית למיגור הקורונה? איך אתם מטילים סגר על מסעדות ועסקים, כאשר בו בזמן אתם שולחים גם ברגע זה אלפי חולים מאומתים הביתה, שם הם מדביקים את משפחתם ואת דיירי הבניין שלהם?".

    בנט המשיך ושאל "איך אתם סוגרים ערים חרדיות, כאשר בו בזמן מאות החולים בעיר מתחננים להתפנות מהדירה שלהם עם 8 נפשות, ואתם מפקירים אותם?".

    לדבריו "אתם מבקשים הקרבה, והציבור הישראלי מוכן להקריב, כשהוא מבין את התכנית, כשהוא רואה היגיון, כשהוא רואה את הממשלה פועלת ביעילות, בנמרצות ועם שיקולים עניינים".

    עוד אמר בנט "שבועות לפני הגל השני, אמרתי בצורה ברורה, שבלי הקמת מערך מיגור קורונה, נגיע במהרה שוב לנאום ראש ממשלה דרמטי של הודעה על סגרים. ולא עשיתם כלום! מה עובר עליכם? כל היום אתם מתקוטטים ביניכם, מביישים אותנו, מבלבלים את הציבור בהודעות סותרות, ולא עושים כלום".

    "מה עוד צריך לקרות כדי שתתעוררו?! למה אתם מחכים, למען השם? תגידו מה עוד צריך לעשות כדי שתתעוררו? אני באמת שואל, לא כחבר כנסת, כאזרח במדינה שנמצא על אוטובוס שנוסע לצוק ויש שם נהג, ואנחנו חושבים שמשהו קרה לו, מה צריך לעשות? כמה צריך לנער?".

    "תתעוררו! העם שלנו נכתש, העם נכתש עכשיו. זה לא הוגן וזו לא גזרת גורל, זה מעשה ידי הממשלה. הציבור יהיה מוכן להיתרם לכל דבר להביס כדי את הקורונה, אם יאמינו בהנהגה ובתכנית. אפשר להביס את הקורונה בארבעה שבועות".

    על תכנית המענקים אמר יו"ר ימינה: "אנשים לא רוצים צדקה, הם רוצים לצאת לעבודה. אנחנו במלחמה נגד הקורונה. במלחמה הכי דחוף זה להביס את האויב. ממטרי מזומנים לא יעצרו במילימטר את הקורונה. אי אפשר לשקם את הכלכלה מבלי להשתלט קודם על הקורונה. ראשי הממשלה שלנו מתעסקים בכספים ופיצויים אבל הם איבדו קשב על המשימה להבסת הקורונה כל עוד הקורונה שורצת ואנחנו לא משתלטים כמו שאר המדינות לא נוכל לצאת מזה".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      לא הבנתי מקודם אמרת שרק מי שנפגע יקבל עכשיו גם אם לא יקבלו

    2. 2

      בס"ד
      בנט אני פונה אליך מדוע לא הבסת את הנגיף (לקרוא בשמו זה לעודד את השטן יותר ואת השד כך אמר ר' חיים ויטאל ע"ה אם אני לא טועה)
      שכשהיית בממשלה, שכשהיית מקואליציה היום אתה חכם גדול, כן אתה הולך לראות מה קורה בכל המועדונים, מה קורה בבתי הספר וברחובות כאילו אין שוף נגיף אנשים לא חולים אנשים לא מונשמים כך זה ברחוב, ברגע שיהיה סגר אולי אולי אותם אנשים יעשו חשבון נפש עם
      עצמם, וידאגו גם לחבריהם וגם לעצמם לא להדביק ולא להידבק, יפשפשו מה ה' אוצה מאתנו, אל תיהיו צודקים במה שאתם אומרים אלא תיהיו חכמים. ולא העיקר לרדת על ראש הממשלה\, השנאת חינם הורסת כל חלקה טובה וכך גם בחברה שלנו.
      מדוע אתה פונה לראש הממשלה כאילו שהוא זה שהביא את הנגיף לעולם והכל הכל באשמתו מדוע אתה לא פונה לכל אזרחי ישראל שתיהיה להם מעט מעט הרהורים בלבם על התנהגותם על שנאת החינם על הלבוש שהנשים והבחורות הולכות הצניע לכת נאמר ופרשת השבוע של שבוע שעבר ראינו מה קרה לעם ישראל בעקבות מה שאמר אותו רשע שטום עין אלוקים של אלה שונא זימה, מה הקורה היום במדינה שלנו
      בושה וחרפה, הקב,ה כועס ובגדול עלינו על כן הביא בגדול את הנגיף בצורה יותר גרועה מהפעם הקודמת תתעורר אתה וכל עם ישראל כולל
      אותי.
      מאחת לך הצלחה בכל אשר תלך, אבל גם תיהיה עז מצח ורוח לפנות לעם ולבקש מהם להשתנות בהתנהגותם

    3. 1

      בנט היקר ,
      אני מאוד מעריכה אותך ושמחה מאוד איך שתפקדתה בתור שר הביטחון אני תושבת העוטף ובזכותך חזרו החיים למסלול רגיל באזורינו כמו לכל מדינת ישראל !
      כעת ברצוני לומר לך שאתה טועה טעות גדולה שאתה יוצא נגד מהלכים לשמירת בריאות הציבור .
      בעבר פעלתה יפה והייתה יצרתי ודואג ממש ריגשתה אותי ולדעתי את המדינה וכעת אתה לא בממשלה וכבר נעלמו לך הרצונות והאכפתיות להגן ולשמור על חיי האדם ? אני בטוחה שלא אבל זה מה שיוצא מהתנהגותך הנוכחית !!
      רק שתדע שאני בחרתי בך אל תעלים את הערכיים והיופי שבך !!! יהיה חבל למדינת ישראל לאבד אותך !!!
      ורד