דרעי בישר על האישור: 700 מיליון בתלושי מזון, ל-150 אלף משפחות

    איתי גדסי 9 Comment on דרעי בישר על האישור: 700 מיליון בתלושי מזון, ל-150 אלף משפחות

    יו"ר ש"ס הציג את התוכנית שלו שאושרה ע"י ראה"מ, שתיתן תלושי מזון לשכבות החלשות, "מהיום אני מאמין שכל תוכנית שיגישו במדינה, יבינו שאי אפשר לדלג על אותה אוכלוסיה. אנחנו ממשיכים את מורשתו של הגר"ע יוסף זצ"ל"

    10:21
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on האביב כבר כאן: אורי בץ עם התחזית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס השר דרעי כינס היום (רביעי) מסיבת בחדר סיעת ש"ס בכנסת, ובירך על אישורו של ראה"מ להוסיף לתוכנית הכלכלית גם התייחסות לשכבות החלשות, לדברי דרעי, "אמנם ביקשתי יותר, אבל 700 מיליון שקל שיעזור ל-150.000 משפחות בערך, זה משמעותי מאוד. זה בסוף רשת הביטחון האמיתית לכל אותם משפחות".

    דרעי הוסיף, "מהיום אני מאמין שכל תוכנית שיגישו במדינת ישראל, יבינו שאי אפשר לדלג על אותה אוכלוסיה. אנחנו ממשיכים את מורשתו של הגר"ע יוסף זצ"ל לדאוג לצביון היהודי ולדאוג למשפחות החלשות. רוצה להודות לח"כ גפני שעזר היום להעביר את זה בוועדה בכנסת".

    דרעי הסביר כי התוכנית לא תכלול מענק כספי אלה סיוע במזון, "התעקשתי שהתוכנית הזאת תהיה תוכנית של חלוקת מזון ותלושים כדי שאנשים ירגישו את זה פיזית".

    בסיום דבריו הודה השר דרעי, "לח"כ ינון אזולאי שפעל בועדת הכספים שהתוכנית תעבור וכן לסגן השר יצחק כהן שאחרי שנים רבות של מאמצים הצליח להוציא פיזית לפועל את תוכנית ביטוח אברכים שתסייע לאברכים רבים".



    9 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      חבל שבמקום פעלמהשכל ולעשות משהו ריאלי לצמצום ההידבקות, מנסם לרכוש א ליבם של אזרחי המדינה ומאידך גיסא מסר החולים בעלייה נוראית, והסגר זה רקניין ש יומיים שלושה. הססמא של ביבילא תמומש "להניע א המשק" אם יהה אכןסגר.

    2. 6

      במקום לפנק יש להערך מדש סר בסדר גודל מתאים למימדי ההדבקויות, ורק לאחר מכן לחק פרסיםלפורעי חוק שזורקים כסאות וזורקי בקבוקי. אני מבינה את הכעס, אך יחד עם כל זה, עלינו לשמור ע השפיות וא להיגרר לאלימות, אלא לאחדות בין כל חלקי החברה הישראלית, וזאת ע"מ למגר את הנגיף ולמצוא פתרונות.

    3. 5

      המגזר הערבי צריך לקחת חצי והחרידי חצי אחרת תראה הטבת בחירות ופוליטיקה זולה

    4. 4

      תודה תודה הרב דרעי שאתה שומר אותנו בורים נבערים ופושטי יד. רק נסמוך על קצבאות המדינה, כספי במסים של החילונים ועליך שתחלק בטובך תלושי מזון.

    5. 3

      כל הכבוד מי איבד את זה מי מרוקן את הקופה המשותפת של כל אזרחיה ? לפחות לראשי ערים יש יוזמה ברוכה אני מעדיפה לא לקבל ולתת למי שזקוק

    6. 2

      אני בעד המענק לכלל ישראל של נתניהו. גם לאוכלוסיה החלשה מגיע סיוע. אין להם בכנסת לוביסטים כמו לחדרי כושר ובעלי המסעדות.

      ח"כים שמתנגדים לתת המענק לעשירים אז שיעבירו חוק בכנסת שלא יקבלו גם קצבת ילדים וקצת אזרח ותיק.
      מי רוצה לוותר אז שיתרום.

    7. 1

      שלום לאריה אבל זה לא עוזר הרבה אנשים גרים בדירות בלי ארנונה מה נעשה כך גם אני ועוד רבים