עלה ל-20 מספר בתי המלון והאכסניות שמשרד הביטחון מפעיל

    קובי פינקלר No Comments on עלה ל-20 מספר בתי המלון והאכסניות שמשרד הביטחון מפעיל

    עלה ל-20 מספר בתי המלון והאכסניות שמשרד הביטחון מפעיל. מינהל הרכש (מנה"ר) חתם על 8 חוזים נצורים עם בתי מלון, שיוכלו לקלוט חולים ומבודדים נוספים

    מלון קורונה צילום: Tomer Neuberg/Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהמשך להנחיית שר הביטחון בני גנץ להיערך לתגבור מערך מלוניות הקורונה בטווח הזמן המיידי, מפרסם היום (רביעי) משרד הביטחון נתונים על היקף המבצע הלאומי להלנת חולי קורונה ומבודדים במלוניות:

    20 בתי מלון ואכסניות (סה"כ 4,301 חדרים): 15 מלונות החלמה לחולי קורונה קלים ו-5 מלונות למבודדים. 11 מלוניות נפתחו בירושלים והמרכז, 6 מלונות בצפון ו-3 בדרום. 8 מלוניות ייעודיות נפתחו לחולים מהמגזר החרדי, בודדים ומשפחות.

    מינהל הרכש (מנה"ר) חתם על חוזים נצורים עם 8 בתי מלון, (סה"כ -960 חדרים), שניתן לפתוח בהתראה קצרה, בהתאם לקצב העלייה בתחלואה. מנה"ר חתם על הסכם נוסף עם "יחד למען החייל", לפתיחת מתקן לחיילים חולים באשקלון.

    מנה"ר הפעיל מתחילת הגל השני כ-35 אלף לינות בבתי המלון והאכסניות, (ועשרות אלפי ארוחות) בהיקף כולל של כ-27.5 מיליון ש"ח. הסכום הועבר ישירות לבתי המלון ואינו כולל את הוצאות פיקוד העורף המוערכות בעוד כמה מאות אלפי ש"ח.

    חטיבת התובלה וההיסעים באגף אמון שכרה 170 אוטובוסים וטיוליות לשינוע חולים ומבודדים.

    סגנית ראש מנה"ר לרכש שירותי צה"ל ומשרד הביטחון, ברכה הרץ: "אנו מתמודדים בגל התחלואה השני עם גידול מהיר בהיקף החולים והמבודדים במלוניות. עד כה פתחנו, באמצעות פיקוד העורף, כ-20 בתי מלון ואכסניות, ואנו נערכים לפתיחה מיידית של מלונות נוספים. ההערכה היא שבתוך ימים נעקוף את שיא ההלנות מגל התחלואה הראשון".



    0 תגובות