גפני: "הציבור זועם ובצדק, כי הסגרים לא מוצדקים. אבל אני שם כדי לשנות"

    ישראל רובין 2 Comment on גפני: "הציבור זועם ובצדק, כי הסגרים לא מוצדקים. אבל אני שם כדי לשנות"

    יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני: "הזעם הציבורי מופנה אלינו בצדק; אני נגד כל הסגרים. לא מעניין אותי מה דעתו של ראש המל"ל. אמרתי כבר בתקשורת מה אני חושב על ראש המל"ל"

    ח"כ משה גפני צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר. גפני התייחס לזעם הציבורי על התנהלות המשטרה והרשויות השונות ואמר "כשהרשויות לא יודעות להתנהל, הזעם מופנה אלינו, ובצדק. בשביל זה אנחנו שם, כדי לשנות. כשדיברו על סגירת הישיבות אמרתי שאני פורש מהקואליציה כי זה היה קו אדום. אני נמצא בכל מקום כדי להכניס אנשים שיטפלו במשבר. דרעי וליצמן עושים הרבה כדי לטפל בכל המערכות האלה, צריך להכניס אנשי מקצוע חרדים".

    האזינו

    גפני סיפר כי "ראש הממשלה לא המליץ לי לקחת אחריות על משבר הקורונה, אני זה שהמלצתי לו מה לעשות ולמנות אנשים חרדים לטיפול במשבר עם סמכויות, כמו שמוליק ליטוב בחינוך, את אריק יקואל במשטרה, ועוד אנשים במשרד הבריאות".

    גפני התייחס גם להצעתו של ח"כ בצלאל סמוטריץ, להקים ועדת חקירה פרלמנטרית לבדיקת ניגודי העניינים בביהמ"ש העליון, שעלתה להצבעה שבוע שעבר כזכור ונפלה בהיעדר קולות הליכוד: "נתניהו לא עשה לנו מארב, אבל זיהינו בעיית מנהיגות. אף אחד לא הכריח אותנו להצביע בעד הוועדה, עשינו את זה בגלל ההיסטוריה הארוכה שלנו עם השופטים, מאותה סיבה שדרשנו מהליכוד פסקת התגברות. אבל נתניהו וחלק מהח"כים מהליכוד ברחו".

    גפני הכחיש שעלתה אפשרות שישמש כפרויקטור הקורונה למגזר החרדי: "רה"מ נתניהו לא הציע לי מעולם את תפקיד מנהל המגזר החרדי בקורונה. אין לי מושג מי המציא את הקישקוש הזה. הרי אני בכלל לא שר בממשלה, אני לא בקבינט קורונה, איך אני בדיוק יכול להיות שם ולטפל? פשוט לא היה ולא נברא. דרשתי ואני ממשיך לדרוש להכניס אנשי מקצוע חרדים, הבאתי כמה שמות".

    עוד אמר גפני: "הציבור החרדי מפנה את כל הביקורת והחיצים לכיוונינו ואני מקבל את זה באהבה. תאמין לי באופוזיציה עשיתי יותר מבצלאל סמוטריץ'. אני לא מוכן לפעול לביטול של הסגרים, גם אם יש ביקורות, לא מוכן לשחק בחיים ובבריאות של אנשים".

    גפני הביע דעתו בעניין הסגרים על שכונות וערים ואמר בחריפות: "אני נגד כל הסגרים. לא מעניין אותי מה דעתו של ראש המל"ל. מה אני חושב על ראש המל"ל אמרתי כבר בתקשורת".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      בלה בלה בלה.
      רק "מעשים" יוכיחו אם רציני אתה.

    2. 1

      מר גפני.
      עשה נא חשבון נפש – למה החיצים מופנות אליכם – במקום "לקבל באהבה".