בכיר בליכוד: "גנץ וחבריו מכשילים פעולות מצילות חיים – משיקולים פוליטיים"

    איתי גדסי No Comments on בכיר בליכוד: "גנץ וחבריו מכשילים פעולות מצילות חיים – משיקולים פוליטיים"

    בכיר בליכוד מותח ביקורת חריפה על גנץ וסיעת כחול לבן: "מכשילים צעדים הדרושים לבלימת המחלה והצלת חיים – משיקולים פוליטיים – חוסר האחריות של כחול לבן מוביל בהכרח לסגר מלא ומחירים כלכליים מיותרים"

    אי יציבות? | כרזות הבחירות לפני מספר חודשים צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גורם בכיר בליכוד התבטא הלילה (בין שלישי לרביעי) כי ראש הממשלה נתניהו זועם על בני גנץ וכחול לבן אשר "משיקולים פוליטיים מכשילים את הצעדים הדרושים לבלימת המחלה והצלת חיים".

    לדבריו, "חוסר האחריות של כחול לבן מוביל בהכרח לסגר מלא ומחירים כלכליים מיותרים. גנץ התנגד היום לכל צעד לבלימת התפשטות הקורונה שיכול למנוע את הצורך בסגר כללי בהמשך", טען הבכיר.

    הבכיר המשיך ומתח ביקורת חריפה על סיעת כחול לבן והעומד בראשה: "גנץ וכחול לבן חייבים להפסיק מיד את המשחק הפוליטי בענייני הקורונה שמסכן את חייהם של אזרחי ישראל. ממשלת האחדות מחייבת החלטות בהסכמה בין הליכוד וכחול לבן, הם מטרפדים כל החלטה שלא תואמת את השיקולים הפופוליסטיים שלהם".

    בכיר בכחול לבן הגיב לדברים ומסר: "במקום להסיר אחריות מניהול משבר הקורונה, נתניהו צריך לתת לצה"ל לנצח ולמשרד הביטחון לפקד על המערכה בשטח. זה לא זמן לפוליטיקה, ולא לשום קרב שאינו בשיקום הכלכלה, הבריאות והחברה. מוטב להתרכז בלהעביר את הכסף לחשבונות העצמאים שעדיין ממתינים לו. יש מי שדואג להם ויש מי שבורח מאחריות".

    יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ בצלאל סמוטריץ הגיב להאשמות ההדדיות וכתב: "‏אז נתניהו מאשים את גנץ שמאשים את נתניהו. אם זה לא היה על הגב של כולנו זה אולי היה מצחיק. חברים, שימו את הפוליטיקה הקטנה שלכם בצד ותתחילו לנהל את המשבר הבריאותי והכלכלי הזה כמו שצריך. אם אתם לא מסוגלים שימו את המפתחות".



    0 תגובות