החברות הגדולות למען העסקים הקטנים

    עפר גדנקן No Comments on החברות הגדולות למען העסקים הקטנים

    בנק הפועלים חובר ל-Wix, easy, גוגל, Gett Delivery ועוד כדי להציע מעטפת הטבות ושירותים ייעודית לעסקים בתקופה זו

    20:34
    28.03.24
    אבי מימרן No Comments on אבי מימרן במונולוג כאוב: "מדינה קומוניסטית או מדינת היהודים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בנק הפועלים יוצא במהלך "קונים_מקומי" כדי לעודד רכישות בעסקים מקומיים שנפגעו ממשבר הקורונה. החלק הראשון של המהלך כולל מעטפת של ליווי וייעוץ לעסקים קטנים ולעצמאים, לקוחות בנק הפועלים, הן באפיקים פיננסיים והן בהטבות לקידום העסק.

    בחלק השני של המהלך, הבנק יעניק את הבמה לעסקים קטנים מקומיים באמצעות פעילות שתקנה לעסק פרסום באמצעי מדיה שונים, כמו כן בעלי העסקים יוכלו להציע הטבות וקופונים מבית העסק שלהם לכלל לקוחות הבנק דרך פלטפורמת ההטבות של הבנק.

    לשם כך חבר הבנק בשבועות האחרונים לגופים גדולים בארץ ובעולם, וגיבש חבילת פתרונות וכלים שיביאו לקידום העסק.

    הפתרונות והכלים הכלולים במעטפת ההטבות ללקוחות בנק הפועלים הם:

    • Wix, ענקית גלובלית בבעלות ישראלית לבניית פלטפורמה דיגיטלית לעסקים קטנים – שירותי בניית אתר לעסק ב-50% הנחה לבנייה ותחזוקת אתר למשך שנה, מתוך מספר מסלולי פרימיום. אפשרות לבחור בנייה אוטומטית של אתר או בנייה עצמית, כולל אפשרות לאתר מכירה הכולל מערך סליקה.
    • easy, פלטפורמה ישראלית לקידום עסקים מקומיים – שירותי פרסום וקידום לעסק ב-easy . חודש חינם של קידום בשווי 400 ₪ שייקח את העסק למיקומים הגבוהים ברשימת העסקים ולחשיפה מקסימלית.
    • Google שירותי פרסום וקידום העסק – שירותGoogle Ads לקידום העסק בגוגל. תשלום של 100 ₪ וקבלה של 300 ₪ נוספים ( ("שלם 100 קבל 300").
    • Gett Delivery שירותי שילוח לעסקים – הטבות והנחות מיוחדות בשילוח עסקי. 40 שקלים מתנה למשלוח הראשון ומחירון שליחויות מוזל במיוחד ללקוחות בנק הפועלים.
    • בנוסף בעלי העסקים יוכלו להציע הטבות וקופונים מבית העסק שלהם לכלל לקוחות הבנק דרך פלטפורמת ההטבות של הבנק.
    • הבנק ייצא בהדרכות דיגיטליות של המרכז לצמיחה פיננסית כדי ללוות את העסקים בשירותים החדשים.

    בנוסף מציע הבנק מעטפת שירותים הכוללת פתרונות אשראי מתקדמים אשר פותחו במיוחד לטובת המצב והתמודדות עם משבר תזרימי של עסקים בעת הקורונה. בין הפתרונות המוצעים – הלוואות חוזרים למסלול עד 5 שנים עם אפשרות לדחיית תשלומים של שנה; פגישות עם בנקאי עסקי מומחה של בנק הפועלים; קרן בערבות המדינה הלוואה בתנאים מיוחדים לזכאים; קרן הלוואות יחודית לחברי התאחדות התעשיינים; קרן הלוואות לעצמאים עד 10,000 ₪ לתקופה של 60 חודשים עם ריבית נוחה ואפשרות דחייה; מגוון תכנים מקצועיים לעסק מבית המרכז לצמיחה פיננסית.

    אסף אזולאי, מנהל מטה שיווק בנק הפועלים: "במיוחד בימים אלו, ליווי נכון והכוונה יכולים לסייע בהחזרת העסק לצמיחה. לכן גיבשנו ביחד עם ה-A Team של החברות, הטבות ופתרונות מיוחדים שיבליטו את העסקים. המהלך הזה הוא אחד מבין שורה של מהלכים שאנו עושים עבור העסקים הקטנים בתקופה של שגרת קורונה כדי ללוות אותם ולהביא להם חשיפה מקומית".

    קבלת ההטבות הינה ללקוחות הבנק הזכאים בכפוף לתנאי תקנון ההטבה הספציפית שבאתר הבנק ותנאי השימוש של נותן ההטבה , לתקופת המבצע  ובמלאי מוגבל.

    לפרטים נוספים חפשו פועלים לעסקים או חייגו *2410

     



    0 תגובות