'הדסה': המתנדבים המחלימים הביאו אוכל ושמחה למחלקת הקורונה

    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on 'הדסה': המתנדבים המחלימים הביאו אוכל ושמחה למחלקת הקורונה

    מיזם ההתנדבות של 'הדסה' – צובר תאוצה; יו"ר יד אברהם הרב שמעון ברוין: "זכות גדולה למתנדבים שהפכו את המחלה שלהם להזדמנות לסייע לאחרים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מיזם ההתנדבות של המרכז הרפואי 'הדסה', במסגרתו התאפשר למתנדבים שהחלימו לגמרי מקורונה – ונבדקו כאמור, להיכנס כשהם ממוגנים היטב למחלקות הקורונה על מנת לסייע לחולים – צובר תאוצה.

    המיזם בשיתוף ארגון 'יד אברהם' בראשות הרב שמעון ברוין ובנו הרב חזקי ברוין, איתר מתנדבים מהמגזר החרדי שהחלימו מקורונה ועומדים בקריטריונים המאפשרים להם כניסה למחלקת הקורונה ב'הדסה', על מנת שאלו יוכלו למלא את מקומם של המתנדבים שטרום עידן הקורונה היו מסייעים לחולים במגוון דרכים במחלוקות השונות ב'הדסה'.

    ב'יד אברהם' הופתעו ממספר המתנדבים הרב שהביע את רצונו לסייע לחולי הקורונה. המתנדבים הגיעו למחלקה בערב שבת – וכמובן תחת מיגון מלא ובטוח, ובדיקות מקדימות שוידאו שהם בריאים, נכנסו למחלקות הקורונה. שם חילקו חלות וערכות קידוש וסלטים לחולים השוהים במחלקת הקורונה ב'הדסה' ושימחו את כולם מאוד.

    המתנדבים סייעו בידי בני המשפחות שביקשו להעביר קצת מן הרוח הביתית החמה לבני משפחותיהם המאושפזים במחלקת הקורונה ב'הדסה'.

    מנכ"ל המרכז הרפואי 'הדסה' פרופ' זאב רוטשטיין: "כשאני רואה את ההיענות של המגזר החרדי לכל משימת התנדבות ואת הרצון של החולים שהחלימו להעניק – הן בתרומות פלזמה עבור ייצור טיפול בחולים קשים, והן בהתנדבות בתוך המחלקות, אני מעריך יותר ויותר את הקשר החשוב שיש ל'הדסה' עם המגזר החרדי בכלל ועם ארגון המתנדבים החשוב 'יד אברהם' בפרט".

    יו"ר 'יד אברהם' הרב שמעון ברוין: "בשם המתנדבים אני מודה להנהלת 'הדסה' לפרופ' זאב רוטשטיין ולרב המרכז הרפואי הרב משה קליין שליט"א, למנהל הרפואי של 'הדסה עין כרם' הפרופ' יורם וייס והמשנה למנכ"ל פרופ' אורן לוי שבזכות החשיבה פורצת הדרך שלהם והאמון הרב שיצרו עם המגזר החרדי, אנחנו יכולים להמשיך את פעילות החסד וההתנדבות גם בימים הקשים הללו של הקורונה ובפרט בתוך מחלקת הקורונה".

    הרב ברוין הוסיף: "החולים שנמצאים בבידוד מהעולם הם אלו שזקוקים ביותר לרוח החיה שמביאים אתם המתנדבים שמשמחים את ליבם. תודה רבה לכל המחלימים שהפכו את המחלה שלהם להזדמנות לסייע ולעזור לאחרים. מי כמו אלו שחלקם היו מאושפזים במרכז הרפואי, יודע כמה חשובה עבודת הקודש שהם עושים למען החולים".

    מנכ"ל 'יד אברהם' הרב חזקי ברוין: "אין מילים שיכולות לתאר את הרגשות של בני משפחות החולים שמקבלים אות חיים וד"ש מהחולים שכבר לא ראו אותם הרבה זמן. ואין מי שיכול לתאר את הדמעות של שמחה של החולים עצמם שנפגשים עם המתנדבים וכבר לא מרגישים בבדידות. יש מי ששומע ותומך בהם".



    2 תגובות

    מיין תגובות