ח"כ פינדרוס תוקף את הליכוד: "מתנהלים לא בהוגנות של שותפים"

    אסתי פלד 1 Comment on ח"כ פינדרוס תוקף את הליכוד: "מתנהלים לא בהוגנות של שותפים"

    ח"כ יצחק פינדרוס בריאיון ל'מהדורה המרכזית' תוקף את התנהלות הממשלה במשבר הקורונה, ""הכל לא טוב. ישנה התנהלות לא מסודרת. בסופו של דבר מתקבלות החלטות ללא שיתוף השותפים"

    צילום: עדינה ולמן - דוברות הכנסת
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת יהדות התורה, ח"כ יצחק פינדרוס התראיין הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן התייחס למשבר הגדול והצעדים שנעשים כעת, לדבריו, "היום אין בעייה של מקום במלוניות. כל אדם שמקבל אישור קופ"ח הוא מפונה ישר למלונית. נפתחו מלוניות חדשות. בנושא הפרנסה התחייב ראה"מ להביא חבילת סיוע, זה לא מספיק. אבל זה צעד ראשון".

    יחד עם זאת מבהיר פינדרוס, "הכל לא טוב. ישנה התנהלות לא מסודרת. בסופו של דבר מתקבלות החלטות ללא שיתוף השותפים. למה שרי ש"ס נמנעו בהצבעה היום? בגלל אותה סיבה. יש כאוס שמתנהל בצורה לא הוגנת מול השותפים. שבוע שעבר קיבלנו הודעה שהולכים לפגוע בכחול לבן שותפה שלנו לקואליציה ללא הודעה מוקדמת" מבקר פינדרוס את התנהלות הליכוד מול כחול לבן.

    עוד הוסיף, "אם מטילים סגר בלי להסביר למה? זה מעורר כעס. בחור ישיבה לא יכולים להגיע מחו"ל אל מול סטודנטים שכן יכולים להגיע מחו"ל. הישיבות גם במשבר ראשי הישיבות לא יכולים לטוס לחו"ל והם נסמכים רק על המדינה".



    1 תגובות

    מיין תגובות