קרעי על חיות: "ההסמכה לשיפוט הרימה אותה מדרגת בן אנוש למלאך"

    איתי גדסי No Comments on קרעי על חיות: "ההסמכה לשיפוט הרימה אותה מדרגת בן אנוש למלאך"

    לאחר דחיית תלונת ח"כ קרעי על ניגודי העניינים שביצעה הנשיאה חיות בשישה מקרים. ח"כ קרעי תוקף את נציב קבילות השופטים: "לא ציפיתי לדו"ח ענייני אבל לביזיון כזה לא ציפיתי"

    ח"כ שלמה קרעי צילום: פלאש 90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שנציב קבילות השופטים השופט בדימוס דחה את תלונתו של ח"כ קרעי כנגד נשיאת בי המשפט העליון בנוגע לניגוד עניינים שביצעה בשישה מקרים שונים. ח"כ ד"ר שלמה קרעי, הליכוד, אומר בתגובה, "מלכתחילה לא ציפיתי לדו"ח ביקורת ענייני מצד מי שהיה כפוף לנשיאה חיות, אבל לביזיון כזה לא ציפיתי".

    חה"כ קרעי הסביר את גודל האבסורד בתשובתה של הנשיאה חיות לבעיות ניגוד העניינים שביצעה, "את דבריה של הנשיאה חיות בתגובתה לנציבות ניתן לסכם בכך שהיא מאמינה באמת ובתמים שהיא על אנושית. שאף רעש לא יכול להפריע לשיקול הדעת "הטהור" שלה ושל חבריה, ושבינם לבין ניגודי עניינים אין ולא כלום. ההסמכה לכהן על כס השיפוט הרימה אותה, לדבריה, ממדרגת בן אנוש למדרגת מלאך".

    עוד הוסיף קרעי, "סיכומו של הנציב שהם, מצער במיוחד. הוא "החליק" והתעלם מרוב הדברים, גם כאשר ברור לכל שמדובר בהתנהלות לא אתית, וכי הנשיאה בעצם "ויתרה" לעצמה. הוא קיבל את כל טענותיה כתורה מסיני ולא טרח אפילו לבקש תגובה של חושף ניגודי העניינים קלמן ליבסקינד על העובדות שלא מתיישבות במלואן עם דברי הנשיאה, כדבריו".

    יתירה מכך אומר קרעי, "על אף סתירות פנימיות בדבריה של הנשיאה, למשל בכל הקשור לעו"ד ארדניסט וניגוד העניינים שקשר זה יצר לגביה ושהופיע ברשימת המניעויות המצומצמת שלה, כותב הנציב "לא מצאתי ניגוד עניינים".

    "בכך הוא למעשה קובע, כי לא רק את רשימת המניעויות שלהם קובעים השופטים, אלא גם את השפעת כל מניעות שכזו על שיקול הדעת שלהם" הסביר קרעי ומוסיף, "ברצותם מכניסים מניעות וברצותם מוציאים, ברצותם קובעים כי המניעות מונעת מהם לדון וברצותם קובעים כי המניעות לא תשפיע על שיקול דעתם. אמשיך לפעול בעניין" מבטיח קרעי בסיום דבריו.



    0 תגובות