דרעי לא תמך בתוכנית הכלכלית של נתניהו: "חובתי העליונה לסייע לחלשים"

    איתי גדסי 1 Comment on דרעי לא תמך בתוכנית הכלכלית של נתניהו: "חובתי העליונה לסייע לחלשים"

    יו"ר שס השר אריה דרעי ושר הדתות יעקב אביטן, נמנעו בהצבעה על התוכנית הכלכלית שהציג ראה"מ ושר האוצר, מכיוון שקרן הערבות לסיוע לשכבות החלשות לא נכללה בתוכנית. דרעי: "פקידי האוצר פועלים כדי למסמס את התכנית אולם הדיונים נמשכים"

    אריה דרעי צילום: פלאש 90
    6:22
    16.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף מ"ח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השכבות החלשות נותרו מאחור. מיני דרמה פוליטית וכלכלית התרחשה בישיבת הממשלה היום (שני) ראה"מ ושר האוצר הציגו את תוכניתם הכלכלית למשק לאישור הממשלה, אך יו"ר שס השר אריה דרעי והשר לשרותי דת, הרב יעקב אביטן, נמנעו בהצבעה על התכנית הכלכלית שאושרה בממשלה, זאת בגלל שתוכניתו של השר דרעי להקמת קרן ערבות להצלת האוכלוסיות המוחלשות בישראל, בעקבות משבר הקורונה, טרם אושרה.

    הקרן שדרעי הציג אותה לנתניהו, נועדה להעניק ביטחון תזונתי לאוכלוסיות החלשות. בימים האחרונים העלה השר דרעי את תוכניתו גם בפני רה"מ בנימין נתניהו וגם בפני שר האוצר ישראל כץ שהביעו תמיכה בתכנית.

    השר דרעי מתח ביקורת על התמהמהות אישור הקרן: "לצערי, פקידי האוצר פועלים כדי למסמס את התכנית אולם הדיונים נמשכים. קרן הערבות למתן רשת לביטחון תזונתי משלימה את התוכנית הכלכלית של הממשלה".

    דרעי הבהיר עם זאת כי הוא "שמח על תמיכת שר האוצר ורה"מ אף ציין בישיבת הממשלה כי הדיונים בתכנית יימשכו ובעז"ה תהיה בקרוב התקדמות לקראת יישומה. לכן החלטנו השר לשרותי דת ואני להימנע ולא להתנגד לתכנית הכלכלית. חובתי העליונה היא לסייע לאוכלוסיות החלשות, בעיקר בימים קשים אלה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יש סיכוי שיהיה סוף לבעיות של הנכים במדינה שלנו