לאחר הסערה -פגישת פיוס: יהושע גטר: "עם ישראל צריך אחדות"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on לאחר הסערה -פגישת פיוס: יהושע גטר: "עם ישראל צריך אחדות"

    הנערה בת ה-13 שעוכבה בידי שוטרים בירושלים וגרמה לסערה ציבורית רחבה, הגיעה מלווה במשפחתה לתחנת לב הבירה בירושלים לצורך פגישת פיוס. מפקד התחנה אמר לנערה: "אני רוצה שתדעי שהשוטרים הם אנשים טובים, ששומרים על הציבור ודואגים לו"

    משטרה.אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערת העיכוב הילדה בת ה-13 בירושלים. לפני זמן קצר נפגשו מפקד תחנת לב הבירה, ניצב משנה שימי מרציאנו, ורב המשטרה, ניצב משנה רמי ברכיהו, עם הנערה בתיה גטר בת ה 13, ומשפחתה.

    כזכור הנערה ששהתה בקניון רמות והורידה את המסכה בשביל לשתות, עוכבה ע"י שני שוטרים שביקשו לתת לה דו"ח, על על עטיית מסכה. הנערה שנבהלה מהסיטואציה פרצה בבכי, צולמה וגרמה לסערה ציבורית נרחבת, שהגיעה עד לכנסת.

    בפתח הפגישה אמר נצ"מ מרציאנו לנערה ובני משפחתה: "אנחנו שמחים שבאת, המטרה שלנו היום היא שתחווי חוויה מתקנת. למשטרה יש הרבה מאוד משימות, בעיקר לשמור על ביטחון הציבור, ובתקופה האחרונה, הוטלה עלינו המשימה לשמור גם על בריאות הציבור, על מנת למנוע את התחלואה ולוודא שכלל הציבור עוטה מסיכה".

    מרציאנו אמר לנערה, "אני רוצה שתדעי שהשוטרים הם אנשים טובים, ששומרים על הציבור ודואגים לו, ואני מקווה שתצאי מכאן היום מחייכת ועם הרגשה טובה".

    רב המשטרה נצ"מ ברכיהו אמר למשפחה: "השוטרים עובדים קשה בשביל לשמור על הבריאות של עם ישראל, והם עושים עבודת קודש, וכל כוונתם הייתה לשמור על הבריאות של כולנו. חשוב לנו מאוד שתדעי שהשוטרים מתכוונים לעשות רק טוב".

    אביה של בתיה, מר יהושע גטר אמר בפגישה: "אני רוצה שמכאן יצא מסר, קידוש השם ושעם ישראל צריך אחדות. אני רוצה שנתאחד, נתפייס ונמשיך הלאה".

    לאחר מכן, ערך מפקד התחנה לבתיה ומשפחתה שליוותה אותה במפגש, סיור בתחנה.



    0 תגובות