ועדת הקורונה הצביעה בעד בריכות וחדרי כושר; זוהר מבקש להדיח את יו"ר הוועדה

    איתי גדסי 1 Comment on ועדת הקורונה הצביעה בעד בריכות וחדרי כושר; זוהר מבקש להדיח את יו"ר הוועדה

    לאחר שהצביעה בוועדה בעד פתיחת בריכות השחיה וחדרי הכושר חרף עמדת הממשלה, יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר מבקש להדיח את יו"ר ועדת הקורונה ח"כ יפעת שאשא ביטון "באופן מיידי"

    מיקי זוהר צילום: פלאש 90
    16:24
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on תעלומה: מי פרץ לדף הבית של להיטי אברהם פריד?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חרף התנגדותם הבולטת של ראש הממשלה נתניהו ויו"ר הקואליציה מיקי זוהר, יו"ר ועדת הקורונה, ח"כ יפעת שאשא ביטון הובילה בוועדה את החרגת חדרי הכושר ובריכות השחייה מהתקנות לשעת חירום וההצעה אושרה. יצויין, כי האישור הסופי כפוך להצבעה חוזרת.

    מוקדם יותר איים יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר על יו"ר הוועדה כי ידיח אותה מתפקידה אם תעז להצביע בעד פתיחת חדרי הכושר ובריכות השחיה. ואכן, מיד לאחר אישור ההצעה הגיש זוהר בקשה ליו"ר ועדת הכנסת, ח"כ איתן גינזבורג, להדיח את ביטון מראשות הוועדה.

    "ברצוני להודיעך כי סיעת הליכוד מעוניינת להחליף באופן מיידי את יו"ר ועדת הקורונה ח"כ יפעת שאשא ביטון. שמו/ה של המועמד/ת מטעם הליכוד יימסרו במועד הדיון הקרוב בוועדת הכנסת", כתב זוהר לגינזבורג.

    ח"כ מיקי זוהר מסר לאחר מכן: "צר לי שחברת כנסת מהקואליציה בחרה בדרך פופוליסטית וחסרת אחריות על גבם של הרשויות הנלחמות למניעת מגפת הקורונה והחליטה לפעול כנגד עמדת הקואליציה. במקום להיכנס מתחת לאלונקה ולסייע לממשלה לנהל את המשבר הזה באופן אחראי, היא בחרה לתקוע מקלות בגלגלי הקואליציה. לא נוכל לסבול התנהגות כזו".

    בכיר הליכוד, ח"כ גדעון סער, הגיב על העימותים בין זוהר לביטון וכתב "‏ללא קשר לתוכן ההחלטות שקיבלה היום ועדת הקורונה – 1. הכנסת אינה חותמת גומי של הממשלה. 2. נכון יותר לשכנע את ועדות הכנסת באמצעות מסד נתונים ולא באמצעות איומים ולחצים. 3. הדחת יו"ר הועדה – אינה הדבר הנכון לעשות".

    חברת הכנסת מרב מיכאלי, חברת ועדת הקורונה, ברכה על תוצאות ההצבעה וכתבה "‏כמו שהבטחתי, הצבעתי בעד והעברנו את פתיחת בריכות השחיה וחדרי הכושר. זה אישור לשחות ולהתאמן אבל להזהר, לא להתקהל ולהקל ראש. כבוד ליו"ר הועדה, ח"כ יפעת שאשא ביטון שעשתה את הדבר המקצועי למרות לחצים ואיומים של מי שהדמוקרטיה לא נוחה להם".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כבוד אדוני יו"ר הכנסת מר: יריב לוין אבקש כי תועיל בטובתך להדיח את ח"כ מיקי זוהר מתפקידו הרשמי כיו"ר סיעת הליכוד וכיו"ר הקואליציה ,יש דברים שמיקי זוהר לא לומד לצערי ,הוא לא לומד להתנהל נכון .
      עדיף שדוד ביטן יהיה במקומו יו"ר הקואליציה וגם יו"ר סיעת הליכוד ,או לתת את התפקיד לח"כ גדעון סער ! או לח"כ בצלאל סמוטריץ