האוזר: "מי שיוצא בכוונה בלי פלאפון מהבית מסכן חיים"

    איתי גדסי No Comments on האוזר: "מי שיוצא בכוונה בלי פלאפון מהבית מסכן חיים"

    יו"ר ועדת חוץ וביטחון, ח"כ צבי האוזר מזהיר: "איכוני הטלפונים מאתרים את רוב חולי הקורונה. נקודה – מי שיוצא בכוונה בלי פלאפון מהבית מסכן חיים"

    ח"כ צבי האוזר צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת חוץ וביטחון ח"כ צבי האוזר מתייחס היום (שני) לתופעה של השארתם הטלפונים הסלולריים בבית במטרה שלא לאפשר  את איכוני השב"כ. "איכוני הטלפונים מאתרים את רוב חולי הקורונה. נקודה. מי שיוצא בכוונה בלי פלאפון מהבית מסכן חיים", כותב האוזר בחריפות.

    האוזר כותב כי ממידע שבידיו – איכוני השב"כ מצילים חיים רבים: "נתונים שהועברו לידיי ממשרד הבריאות קובעים באופן חד משמעי – ללא כלי השב"כ לא היינו מצליחים לזהות את החולים המאומתים והנגיף היה מתפשט בצורה בלתי נתפסת. השב"כ מאתר כ-70% מהחולים ועושה את רוב העבודה, כשבצדו החקירות האפידמיולוגיות".

    לדבריו "אני שומע בימים האחרונים קריאות לצאת מהבית בלי פלאפון, או להשאיר אותו ברכב. אלו קריאות חסרות אחריות. מי שעושה זאת מסכן את חייו ואת חיי קרוביו. ניתן להבין זאת בבירור מהנתונים,.

    האוזר מוסיף ואומר כי "אני מודע לכך שאיכוני השב"כ שולחים עשרות אלפי אנשים לבידוד לעיתים שלא לצורך, והדבר פוגע בשגרת החיים ובכלכלה. הפצרתי במשרד הבריאות לתגבר את מוקד הערערים ונמשיך לעמוד על כך גם בדיון שנקיים מחר בוועדת החוץ והביטחון".



    0 תגובות