נחתם הסכם להסדרת הבאת עובדי חקלאות מתאילנד

    שלמה ריזל 1 Comment on נחתם הסכם להסדרת הבאת עובדי חקלאות מתאילנד

    שר החוץ אשכנזי ושגרירת תאילנד בישראל חתמו על הסכם שנועד להסדיר הבאת 25,000 עובדי חקלאות מתאילנד לישראל

    צילום: משרד החוץ
    9:11
    29.03.24
    אתר קול חי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים ל'-ל"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החוץ גבי אשכנזי חתם היום (שני) על הסכם מול ממשלת תאילנד שנועד להסדיר הבאת 25,000 עובדי חקלאות מתאילנד לישראל. ההסכם נחתם מול שגרירת תאילנד בישראל, הגב' Pannabha Chandrarayma, ובנוכחות שר החקלאות אלון שוסטר.

    שר החוץ גבי אשכנזי: "זהו הסכם חשוב וחיוני לאלפי החקלאים בישראל. ההסכם עליו חתמתי מבטיח את קיום ענף החקלאות מחד ומבטיח את זכויות הפועלים התאילנדים המועסקים בחקלאות בארץ. נמשיך לפעול לפיתוח והרחבת יחסינו עם ארגונים אזוריים מובילים בהם יש לתאילנד תפקיד מרכזי".

    עוד אמר אשכנזי "ההסכם עליו חתמו המדינות הבוקר הוא תוצאה של עבודה של צוותי מו"מ שפעלו בחודשים האחרונים במטרה להגיע לתוצאה שתשרת את צרכי החקלאים בישראל מחד ואת האינטרסים הישראלים והתאילנדים. צוות המו"מ הישראלי כלל את משרד החוץ, משרד החקלאות ורשות האוכלוסין".

    "כמו כן", הוסיף שר החוץ "ההסכם יבטיח כי עובדי חקלאות מתאילנד יגיעו לישראל באופן חוקי ושקוף וללא תשלום דמי תיווך בלתי חוקיים. הסכם זה מהווה נדבך נוסף ביחסים החמים בין שתי המדינות המציינות השנה מלאת 66 שנים לכינון היחסים".

    שר החקלאות, אלון שוסטר שהשתתף בטקס החתימה אמר: "כוח אדם מקצועי ומיומן הוא אחד המפתחות להצלחת החקלאות הישראלית. במשך העשורים האחרונים תורמים כאן עובדי החקלאות מתאילנד תרומה משמעותית, ולראיה – רצונם של חקלאי ישראל להגדיל את מכסות העובדים. אני מברך על השותפות בין המדינות ומקווה שנרחיב אותה לתחומים נוספים בעתיד".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      עוד מיסתננים על הראש ?