ראוכברגר לאדלשטיין: "סגר על שכונה – זה התעמרות ופגיעה בחופש הפרט"

    איתי גדסי No Comments on ראוכברגר לאדלשטיין: "סגר על שכונה – זה התעמרות ופגיעה בחופש הפרט"

    מ"מ רה"ע ירושלים אליעזר ראוכברגר ביקר את התנהלות משרד הבריאות והרשויות אל מול הציבור החרדי במשבר הקורונה, לדבריו הנדבקיפ בי-ם הם אחוז מזערי בין כלל התושבים, "התחושה היא מאד קשה של איפה ואיפה, אכיפה בררנית סגר בררני"

    אליעזר ראוכברגר צילום: פלאש 90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך ביקורו במיוחד של שר הבריאות, מפקד פיקוד העורף וראש המל"ל בעיריית י-ם לאחר הטלת הסגר הקשה כנגד מספר שכונות חרדיות בעיר, מ"מ רה"ע ירושלים אליעזר ראוכברגר אמר במהלך ישיבה מיוחדת בעירייה לשר הבריאות: "ראש העיר משה ליאון עושה כל שביכולתו להתמודד בהצלחה עם התפרצות מגפת הקורונה".

    יחד עם זאת, ביקר רואכברגר את התנהלות משרד הבריאות, "בכל מה שקשור במגזר החרדי יש תחושה שהיד קלה מאד על ההדק. לא בטוח שהסגר הוא הצעד והפעולה הנכונה".

    לדברי ראוכברגר, "כרגע אנו מדברים בסה"כ על 150 עד 200 חולים בשכונת רוממה, מתוך 55 אלף תושבים. זה אחוז מזערי ביותר. וללכת ולבודד את כולם זה סוג של התעמרות קשה ופגיעה בחירותו של אדם. אני לא משוכנע שזה דרך הפעולה הנכונה".

    ראוכברגר פנה לאדלשטיין ישירות ואמר לו, "אני מבקש ממך שר הבריאות, תשקלו שוב את עניין הסגר האם זו הדרך הנכונה לטפל בבעיה, ובפרט שהתחושה היא מאד קשה של איפה ואיפה, אכיפה בררנית סגר בררני, כלפי ערים שכונות וישובים אחרים".

    בסיום דבריו הבהיר ראוכברגר כי "אני בטוח בהגינות שלך אני סומך עליך אני מבקש תשקלו שנית את ההחלטה לעשות סגר על שכונת רוממה בירושלים".



    0 תגובות