לאחר הטלת הסגר: אדלשטיין ביקר בעיריית י-ם: "איננו מקילים ראש בסגר"

    איתי גדסי 1 Comment on לאחר הטלת הסגר: אדלשטיין ביקר בעיריית י-ם: "איננו מקילים ראש בסגר"

    שר הבריאות יולי אדלשטיין ביקר בעיריית י-ם לאחר הטלת זגר על מספר שכונות בעיר, אדלשטיין דן עם בכירי העירייה על מצב השכונות. ר"ע ירושלים: ""המטרה המרכזית שלנו היא לעצור בנחישות את שרשרת ההדבקה, לבודד את הנדבקים ולפגוע כמה שפחות בשגרת חייהם"

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הטלת הסגר על מספר שכונות חרדיות בי-ם, רוממה, קריית צאנז ובעלז וקריית מטרסדורף, שר הבריאות יולי אדלשטיין הגיע היום (ראשון) לקיום דיון הערכת מצב בעירייה על מצב השכונות לאחר הטלת הסגר. לאחר הסיור בירושלים יבקר השר גם בביתר עלית, בבית שמש, בקרית מלאכי, ברמלה ובלוד

    את הסיור שלו החל השר אדלשטיין בירושלים, שם נפגש עם ראש העיר ליאון. השניים נפגשו בחמ"ל היעודי בעיריית ירושלים, שהופעל מחדש בהוראת ראש העיר. השניים דנו במצב הנוכחי ובדרכי הסיוע שמעניקה העירייה לתושבים הנמצאים בשכונות עליהן הוטל סגר. השר אדלשטיין וראש העיר ירושלים הדגישו את החשיבות שבסיוע לאותם תושבים ובפינוי החולים אל בתי מלון מחוץ לשכונות הללו, במטרה להציל חיים ולמנוע את המשך ההדבקה.

    שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין אמר לבכירי העירייה: "משרד הבריאות עשה את המקסימום כדי להימנע מסגרים. לצערנו התפשטות הקורונה אילצה אותנו לבצע סגרים נקודתיים במספר שכונות בירושלים, בביתר, ברמלה, בלוד, בבית שמש ובקרית מלאכי. איננו מקילים ראש בקשיים שהסגר יוצר. ועם זאת קיים צורך לקטוע במהירות את שרשרת ההדבקה ולהימנע מסגר כולל יותר".

    ראש העיר ירושלים, משה ליאון אמר לשר הבריאות: "המטרה המרכזית שלנו היא לעצור בנחישות את שרשרת ההדבקה, לבודד את הנדבקים ולפגוע כמה שפחות בשגרת חייהם של התושבים שאינם חולים. אני נמצא בקשר הדוק עם כלל משרדי הממשלה בנושא, בהם גם משרד הבריאות, במטרה לפעול במהירות כדי לשפר את המצב. אני קורא לכלל הציבור להקפיד בהדיקות על הנחיות משרד הבריאות, מדובר בהנחיות מצילות חיים".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שר הבריאות החלש של מדינת ישראל……………………….