הצעת השר דרעי התקבלה: יפורסמו הקריטריונים להטלת סגר

    איתי גדסי No Comments on הצעת השר דרעי התקבלה: יפורסמו הקריטריונים להטלת סגר

    בעקבות הזעם הציבורי על הטלת הסגרים בריכוזים החרדיים והטענות כי אינם נובעים משיקולים ענייניים, הציע שר הפנים לפרסם את מראש את הקריטריונים להטלת סגר והצעתו התקבלה

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים, אריה דרעי אמר היום (ראשון) בישיבת ממשלה כי הוא דורש מעתה לפרסם את כל הקריטריונים להחלטה להטיל סגר על כל שכונה או יישוב, כדי למנוע תחושת איפה ואיפה, בעיקר בציבור החרדי. רה"מ נתניהו נענה להצעת השר דרעי והורה לפרסם מעתה באתר ראש הממשלה, את הקריטריונים להטלת סגר בכל יישוב.

    בנוסף, חזר השר דרעי על בקשתו מיום חמישי האחרון, לפצות את כל העסקים שנפגעו מהטלת הסגר בישובם. שר האוצר, ישראל כץ, אמר כי הוא עובד על פיצוי לאותם בעלי עסקים.

    בהמשך זעם השר דרעי על מה שכינה 'אכיפה בררנית נגד הציבור החרדי' ואמר: "ראינו אתמול בערב שתי הפגנות. הפגנה אחת בכיכר רבין בת"א בהשתתפות עשרת אלפים איש והפגנה בשכונת רוממה בירושלים בהשתתפות עשרות חרדים", סיפר דרעי.

    דרעי המשיך ואמר כי "בהפגנה בת"א לא תמיד נשמר ריחוק, לא היתה הקפדה על ההנחיות ולא ראינו אלימות כלפי המפגינים. בשכונת רוממה, ראינו סרטון שבו חרדי שואל שוטר מדוע אינו עוטה מסכה. בתגובה היכה השוטר באגרוף בפניו של החרדי ומנע אפשרות להעניק לו עזרה".

    שר הפנים האשים ואמר "יש כאן אלימות מכוונת של שוטרים נגד מפגינים חרדיים. זה חייב להיפסק. ישבנו ביום שישי ראשי המפלגות החרדיות עם השר לבט"פ, אמיר אוחנה. השר אוחנה היה קשוב אך האלימות נמשכת. כנציג מפלגה חרדית בממשלה, לא אוכל להשלים עם האלימות הקשה של השוטרים נגד החרדים. זה חייב להיפסק ומיד".



    0 תגובות