יוסי דייטש: "הציבור החרדי נהיה שק החבטות של מדינת ישראל"

    ישראל רובין 2 Comment on יוסי דייטש: "הציבור החרדי נהיה שק החבטות של מדינת ישראל"

    סגן ראש עיריית ירושלים יוסי דייטש: "בכל ירושלים 2,535 חולים פעילים ומתוכם 140-150 חולים בלבד באזור הזה של רוממה. על זה לעשות סגר?; הציבור החרדי מרגיש שהוא נהיה שק החבטות של מדינת ישראל"

    יוסי דייטש צילום: פלאש 90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן ראש עיריית ירושלים, יוסי דייטש שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר. דייטש התייחס לסגר שהוטל על שכונת רוממה בירושלים ותקף את ההחלטה: "אנחנו מסתובבים עם תחושה קשה מאוד שלקחו את העיר ירושלים וחיפשו שעיר לעזאזל בעיר הזו, חיפשו איפה לעשות סגר והחליטו שלוקחים את השכונה החרדית. בעיר של כמיליון תושבים, יש בכל ירושלים 2,535 חולים פעילים ומתוכם 140-150 חולים בלבד באזור הזה של רוממה".

    דייטש מוסיף "בשכונת רוממה יש 7,600 בתי אב. המחלה מקוננת רק בקרב 130 בתי אב, פחות מאחוז וחצי. על אחוז וחצי להתעמר באנשים?, ובלי להתייעץ עם ראשי העיר".

    עוד אמר דייטש "הציבור החרדי מרגיש שהוא נהיה שק החבטות של מדינת ישראל, הכי קל זה לחבוט בחרדים. ראית את המחאה אתמול בלילה – זה לא אנשים שהולכים למחאות באופן קבוע. זה כבר לא נמצא בקיצוניים, זה נמצא במרכז – אנשים באמת לא מבינים מה רוצים מהם".

    עוד הוסיף סגן ראש העיר "ניסינו להוציא חולים למלוניות. בפעם הקודמת זה היה בידינו, פיקוד העורף הפקיד אתזה בידי עיריית ירושלים. אני פניתי לראש העיר ודיברתי איתו ואני חייב לומר שהוא נאבק ביחד איתי ב-24 שעות האחרונות כל מה שהוא רק יכול, דיברתי איתו ועם חיים כהן מש"ס וראוכברגר מ'דגל' וסכימתי איתם שאם זה יופקד בידינו, אנחנו אישית נשב בחפ"ק של עיריית ירושלים ונוציא את המשפחות אחד לאחד – נדאג להם. תנו לנו את האופציה. אם לא נצליח ועוד כמה ימים תראו שלא הוצאנו את האנשים אז אנחנו נצא".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אכן.
      הציבור החרדי הפך לשק החבטות הלאומי.
      בחסות הח"כים "שלנו".
      בושו והיכלמו!

    2. 1

      צריך אותו בכנסת חייבים, צריך עוד כמה אנשים גיבורים וחזקים כמוהו שליח ציבור אמיתי שילמד את החכי"ם איך להיתנהג