אלפים במחאת העצמאיים בכיכר רבין בת"א

    אליהו גרין No Comments on אלפים במחאת העצמאיים בכיכר רבין בת"א

    אלפים התאספו בכיכר רבין בתל אביב במחאה על יחסה של הממשלה לעצמאיים. שר הביטחון וראה"מ החליפי גנץ: "חובתנו להמשיך לדאוג שלא נשאיר מאחור את המובטלים, העצמאים, ההורים, בעלי העסקים והקשישים"

    Self-employed from hospitality, tourism and arts industries protest at Rabin Square in Tel Aviv, calling for financial support from the Israeli government on July 11, 2020. Photo by Miriam Alster/Flash90 *** Local Caption *** äôâðä ëìëìä ÷åøåðä úééøåú ëéëø øáéï òöîàé òöîàééí ëìëìä צילום: מרים אלסטר / Flash90     
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלפי אנשים במחאה שמתקיימת בשעה זו בכיכר רבין בתל אביב. משתתפי המחאה מוחים על היחס של הממשלה למגזר העצמאי ודורשים סיוע כספי מהממשלה לאחר שמטה לחמם נפגע כתוצאה מנגיף הקורונה.

    ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון, בני גנץ, התייחס מחאה הערב וכתב כי "האזרחים שיצאו הערב לרחובות מביעים מצוקה אמיתית וצודקת ויש להם את הזכות המלאה לעשות זאת – ולנו כממשלה את האחריות להקשיב ולפעול למציאת פתרונות".

    לדבריו "הקורונה הביאה אותנו למשבר בריאותי, חברתי וכלכלי מהגדולים בתולדות המדינה. יחד, נוכל לו ונתגבר עליו בשמירה על החיים ועל הפרנסה. חובתנו להמשיך לדאוג שלא נשאיר מאחור את המובטלים, לא את העצמאים, לא את ההורים, לא את בעלי העסקים ולא את הקשישים".

    עוד כתב גנץ "הודעתי לראש הממשלה ושר האוצר שלצד התמיכה בתוכנית הסיוע המיידית, כחול לבן תעמוד על כך שתוצג בהקדם מדיניות תקציבית רחבה הרבה יותר שתעודד את הצמיחה קדימה ולא נסתפק במענה לשלושה חודשים בלבד".

    גנץ הוסיף "אני קורא למפגינים לקיים את ההנחיות ולשמור על בריאותם ובטוח שגורמי האכיפה ינהגו בסבלנות וישמרו על זכות ההפגנה. אנחנו מבינים את הזעקה ונעשה הכל כדי לתת לה מענה".

    יו"ר האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד התייחס גם הוא למחאה ואמר: "ממשלה של מנותקים, תביטו אל הכיכר, אל הגשרים, אל הצמתים. העם אומר את דברו, נכשלתם. לציבור מגיעה ממשלה שתעבוד עבורו. מנותקים נמאסתם".

    שר העבודה והרווחה איציק שמולי אמר: "המחאה הערב היא כרטיס צהוב מוצדק לממשלה וחובתנו לתקן זאת. את הקושי הקיומי של מעמד הביניים לא פותרים במילים. בכדי למנוע מהמובטלים החדשים להפוך לעניים חדשים-עלינו לפעול ומהר. כמו שדחפתי לתכנית את הפתרונות לדמי אבטלה לשכירים ומענקים למבוגרים איאבק עתה גם להגדלת סכומי הפיצוי לבעלי העסקים, ליצירת מקומות עבודה והכשרה ולחקיקת דמי אבטלה לעצמאים כבר בתקציב הקרוב. אמשיך להיות הקול שלהם בממשלה בתקציב הקרוב".



    0 תגובות