סקר חדש: נתניהו מאבד גובה – בנט מזנק

    איתי גדסי 2 Comment on סקר חדש: נתניהו מאבד גובה – בנט מזנק

    סקר חדש על רקע גל הקורונה הנוכחי מגלה, כי התחושה הציבורית של חוסר מנהיגות וקבלת החלטות בעייתית, מתורגמת למנדטים. ש"ס שומרת על יציבות של 10 מנדטים

    צילום: פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דעיכת נתניהו בגל השני של הקורונה כבר הייתה מורגשת בימים האחרונים, לאור הזעם הציבורי על החזרת מדיניות הסגרים שגרמו לקריסת משפחות ועסקים כלכלית בגל הראשון, והתחושה כי אין הנהגה ברורה ומסודרת בגל הנוכחי, מביאים לדעיכה משמעותית באהדה לראש הממשלה, ומנגד האיש הכי נמרץ לטפל בקורונה נפתלי בנט מתחיל לנסוק.

    בנוסף נתניהו עדיין לא קיים את הבטחתו להחיל ריבונות על שטחי יו"ש והשחיקה בימין גוברת. כמו כן חוסר הרצון של הליכוד להעביר את ההצעה של סמוטריץ' לוועדה לבדיקת ניגודי העניינים בעליון כל אלו הביאו לתוצאות הסקר של דיירקט פולס שמתפרסם היום (שישי), לראשונה הליכוד בראשות נתניהו יורד מ-41 מנדטים בסקרים שלפני חודש  ל- 36 מנדטים.

    גנץ ואשכנזי נשארים על נתון חד ספרתי (כ- 10% מבוחרי כחול לבן המקורית השווים 3 מנדטים, עדיין מתלבטים ויושבים על הגדר).

    המרוויחים של גל הקורונה: בנט וימינה, השמות החמים של השבוע ללא ספק, מבססים את עצמם כאלטרנטיבה זמנית של מאוכזבי הליכוד, ונוסקים מ-7 מנדטים קבועים שחנו אצלם ל-11 מנדטים.

    ש"ס מתחזקת באופן קבוע בחודש האחרון ועומדת על 10 מנדטים יציבים, כנראה שהתפקוד של דרעי בגל הקורונה הביא לגל מצטרפים נוסף. יהדות התורה שומרת על כוחה עם 7 מנדטים.

    גוש הימין עומד על 64 מנדטים. גוש השמאל ערבים עומד על 56 מנדטים. שאר המפלגות: העבודה, הבית היהודי, דרך ארץ, גשר, עוצמה יהודית – לא עוברות את אחוז החסימה.

    המדגם נערך על ידי שלמה פילבר וצוריאל שרון באמצעות Direct Polls LTD, בתאריך ה- 8 ביולי 2020 בשעות הערב, באמצעות מערכת דיגיטלית בשילוב פאנל, בקרב 876 משיבים בוגרים (18+) מכלל האוכלוסייה בישראל. טעות הדגימה הסטטיסטית 4.2%+- בהסתברות של 95%.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      בבחירות מועד א' שבנט הקים את הימין החדש הוא היה בסקרים על 11
      בבחירות מועד ב' שבנט הקים את ימינה הם היו בסקרים על 15
      אז לא לבלבל במוח בנט לא שווה כלום…
      כרגיל בסקרים נשמע שהוא ראש הממשלה הבא וקבוע הוא נופל…
      צריך לזכור את מה שהוא עשה לאיתמר בן גביר!

    2. 1

      רק עוצמה יהודית!
      כולם מודים שבן גביר איש צדיק!