נהג האוטובוס זועק: "הבאתם עלינו גזר דין מוות"

    קלמן טלר 6 Comment on נהג האוטובוס זועק: "הבאתם עלינו גזר דין מוות"

    בראשון הקרוב יכנס לתוקף החלטת משרד התחבורה, שתחייב את נהגי האוטובוס לגבות ידני תשלום מנוסעים מבוגרים, למרות סכנת החיים שכרוכה במעשה. הנהגים דורשים משרת התחבורה לשנות את ההחלטה

    12:10
    19.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on 'חוק הרבנים' נגנז: ההתנגדות בקואליציה והמשמעות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביום ראשון הקרוב נהגי האוטובוסים יחוייבו על פי החלטת משרד התחבורה, לשוב ולגבות תשלום מהאזרחים הוותיקים אחרי חצי שנה ללא גבייה בשל סכנת ההדבקות בנגיף. למרות שמדובר בסכנת חיים לאוכלוסייה המבוגרת ולנהגים שיצטרכו לבוא במגע עם מאות אנשים ביום.

    רז נהג אוטובוס בחברת "אפיקים" סניף ראש עין, זועם על ההחלטה ומתחנן לשרת התחבורה לחזור בה מההחלטה המסוכנת, "הבאתם עלינו גזר דין מוות, אני מתחנן, תשנו את רוע הגזירה". בשני מובנים ההחלטה בעייתית מוסיף רז, "האחד מגע עם האנשים שעוללים להיות נשאים ויסכנו את החיים. שנית, מדובר בהחלטה שתיצור עימותים עם ננוסעים שיכעסו על ההחלטה למה הם מופלים ואינם יכולים לשלם ידנית".

    בתגובה, ההסתדרות הלאומית פנתה בדחיפות לבית הדין להתערב בשינוי ההחלטה ולא לאפשר סיכון של חיי אדם. "גביית התשלום מקשישים היא מזערית ולא מצדיקה את הסכנה העצומה הכרוכה בכך" כך אומרים בארגון נהגי האוטובוסים.



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      למה למען השם לא שמים מכונת שטרות ומטבעות באוטובוס לקניית כרטיס ..ולא חוסמים את תא הנהג בקיר ברזל כמו באירופה שמפריד בין הנהג לנוסעים ..מי צריך את התסכול המרמור והדפקט של הנהגים

    2. 5

      לא נזהרים ואחר כך באים בטענות…

      1. צודק לגמרי הנחייה מטומטמת במקום להיתקדם הולכים אחורה!!

    3. 3

      צודק 100% העם אתכם