האם יוטל סגר על בית שמש? העירייה: לא קיבלנו שום הודעה על הגבלות

    צבי טסלר 1 Comment on האם יוטל סגר על בית שמש? העירייה: לא קיבלנו שום הודעה על הגבלות

    לאחר הפרסומים כי צפויה הכרזה על אזור מוגבל בעיר ב"ש, סגן ר"ע ומחזיק תיק הבריאות תוקף את הממשלה, "הכי קל והכי זול זה לסגור את תושבי בית שמש בלי שום תוכנית אמיתית" | בלוד ורמלה הוכרזו מספר שכונות כאזורים מוגבלים

    מפגינים נגד הסגר ביתר עילית צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הממשלה שוקלת להטיל סגר על העיר בית שמש לאור העלייה בתחלואה, לבקשת הנציגים החרדים בעיריית בית שמש, צפויה להתקיים היום (חמישי) ישיבת חירום של חברי המועצה עם הנהלת העירייה, למעקב פרטני אחר הוצאת כל החולים מהעיר למלוניות.

    בעירייה מבהירים הבוקר כי למען הסר ספק וכדי שלא יווצר בלבול בקרב הציבור: "עיריית בית שמש לא קבלה עד לרגע זה שום הודעה ממשרד רה"מ, בריאות, פקע"ר או משטרת ישראל בדבר הגבלות תנועה חלקיות בעיר".

    יו"ר דגל התורה והמשנה לראש העיר ישראל סילברסטין הממונה על הבריאות, תוקף את  הסגר הצפוי של הממשלה ומודיע, כי הוא מתנגד לסגר מלא או חלקי בעיר, לטענתו, שיטת הסגר הוכיחה את עצמה כלא יעילה וכלא נכונה. סילברסטין הוסיף כי הסגר גורם לסבל רב עבור התושבים. "הכי קל והכי זול זה לסגור את תושבי בית שמש בלי שום תוכנית אמיתית".

    כמו כן, ברמלה ולוד הכריזו על סגר במספר שכונות: ראש העיר רמלה מיכל וידל עדכן את תושבי העיר, "בעקבות התפשטות נגיף קורונה, ובהמשך לשיחות שלי עם פרופסור גרוטו המשנה למנכ"ל משרד הבריאות והערכת מצב לגבי התחלואה ברמלה החלטנו בעצה אחת לסגור את שכונת עמישב (אגש) החל מחמישי".

    לוד: לאחר מאמצים רבים מצד ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו, בשלב זה יוטל הסגר רק על "שכונות אדומות", בהן מספר החולים גבוה במיוחד.

    ההסגר על שכונות גני יער וס״ח ייכנס לתוקפו החל מהיום למשך שבוע. הסגר על השכונות פרדס שניר, הרכבת ונווה שלום יימשך עד ליום שלישי הבא (14.7.2020) ויוסר בהתאם לירידה בתחלואה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הרב ישראל סילברסטין הוא נציג שבאמת משמש כאוזן קשבת למצוקות התושבים ולבעיות שלהם לפני שבועיים בערך הוא אצלי בשכונה ופתר לי לפחות 4 בעיות שלא ידעתי איך להתמודד איתם
      זה כיף שיש נציג בעירייה שאפשר להפנות אליו את כל הבעיות והוא מטפל בהם תוך זמן קצר
      דגל התורה בבית שמש היום נחשבת למספר 1 בפניות הציבור וזה בזכות היושב ראש שלה הרב סילברסטין