באיחור: גנץ הורה על פתיחת מלונית נוספת לציבור החרדי

    איתי גדסי No Comments on באיחור: גנץ הורה על פתיחת מלונית נוספת לציבור החרדי

    לאחר הטלת הסגר על העיר ביתר, הורה שר הביטחון על פתיחת מלונית נוספת 7 במספר, המיועדת לחולים מקרב תושבי העיר ביתר עילית. כיום מופעלות 12 מלוניות שאמורות לגדול ל-15

    11:58
    16.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הפיזיקאי מודה: "יירוט הטילים האיראניים – נס מוחלט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המלוניות נפתחות שוב: לאחר הערכת מצב שהתקיימה היום (רביעי) והזינוק בשיעור התחלואה, הורה שר הביטחון בני גנץ לפתוח ב-48 השעות הקרובות בין 2-3 מלוניות קורונה נוספות, שלפחות אחת מהן תותאם למגזר החרדי.

    במשרד הביטחון אומרים כי נכון להיום פתוחות 12 מלוניות, מתוכן 6 המותאמות באופן ייעודי לציבור החרדי. משרד הביטחון נערך להגדלה משמעותית נוספת של מערך המלוניות.

    במקביל, משרד הביטחון וצה"ל באמצעות פיקוד העורף מגבירים בימים האחרונים את מאמצי ההסברה מול הרשויות המקומיות וקופות החולים בכדי לעודד פינוי של חולים למלוניות, בדגש על אזורים שבהם ריכוז גבוה של חולים.

    שר הביטחון לשעבר ויו"ר ימינה נפתלי בנט מברך על החלטת הממשלה להקים מלון ייעודי לחולי קורונה מהעיר ביתר עילית כפי דחף היום לאחר סיור החירום עם ראש העיר מאיר רובינשטיין.

    ח"כ בנט אמר: "אני מברך על ההתקדמות אך עם זאת, הקמת המלונית בלבד איננה מספקת. חייבים לבצע בדיקות המוניות וחקירות באופן מיידי על מנת לאתר את מאות הנשאים ה'נסתרים' בעיר ביתר עילית".



    0 תגובות