ימינה לקואליציה: "אל תספרו לנו יותר שאתם רוצים שינוי במערכת המשפט"

    איתי גדסי No Comments on ימינה לקואליציה: "אל תספרו לנו יותר שאתם רוצים שינוי במערכת המשפט"

    יוזם ההצעה ח"כ סמוטריץ' תקף את הסיעות לאחר המפלה בכנסת, "נפל דבר בישראל, קואליציית ליברמן-טיבי-יזבאק-לפיד ובורחי הליכוד חברו יחד לבצר את כוחו של בג"ץ"

    סמוטריץ' נואם צילום: עדינה ולמן דוברות הכנסת
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הפלת ההצעה להקמת וועדת חקירה על ניגודי העניינים הבוטים של שופטי העליון, בימינה תקפו את המפלגות החרדיות, "למה מצביעים ימין ומקבלים שמאל? חסרו 11 קולות כדי להקים ועדת חקירה על השופטים". האשמים לטענת ימינה הם:  "13 ח"כים מהליכוד ומש"ס נעדרו בהוראת נתניהו ודרעי". בימינה כעסו על ההימנעות ואמרו, "אל תספרו לנו יותר שאתם באמת בעד שינוי במערכת המשפט".

    ההצעה נפלה ברוב של 54 נגד, ו-43 חכי"ם היו בעד. ליברמן הצביע נגד ההצעה, לו היה מצביע בעד ההצעה הייתה עוברת. מי שנעדרו מההצבעה בליכוד היו נתניהו, אוחנה, ברקת, ביטן, רגב, פלוסקוב, שטייניץ, כץ, דיכטר, דיין, אדלשטיין.

    ח"כ בצלאל סמוטריץ' יוזם ההצעה אמר בתגובה להפלת ההצעה על ועדת חקירה פרלמנטרית: "נפל דבר בישראל, קואליציית ליברמן-טיבי-יזבאק-לפיד ובורחי הליכוד חברו יחד לבצר את כוחו של בג"ץ על חשבון אור השמש וניקיון הכפיים של השופטים. אור השמש מחטא, הם בחרו להשאיר את מדינת ישראל בחושך".

    לדבריו, "לא רמיסת הזהות היהודית, לא המסתננים, לא הפגיעה בביטחון ישראל מעניין אותם. רק ביצור מעמדו של בג"ץ והרצון שלהם, כל אחד מסיבותיו, להיות יקירי מערכת המשפט ולא להרגיז אותה חלילה. יום עצוב למדינת ישראל. ידע הציבור ויבוא חשבון".



    0 תגובות