ד"ר זהר דותן מונה למנהל המחלקה האורולוגית בשיבא

    עפר גדנקן 1 Comment on ד"ר זהר דותן מונה למנהל המחלקה האורולוגית בשיבא

    "מענה רפואי על פי ההלכה, מקצוענות ללא פשרות וקידמה טכנולוגית"

    13:06
    16.04.24
    עפר גדנקן No Comments on ההמלצות של אלקטרה לתחזוק נכון של המזגן לקראת הקיץ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קורת רוח מרובה עם מינויו של ד"ר זהר דותן למנהל המחלקה האורולוגית במרכז הרפואי שיבא – תל השומר, מחלקה המובילה בארץ ומהמתקדמות בעולם כולו בתחום.

     

    במהלך שנות עבודתו בשיבא הקים את השירות האורו-אונקולוגי ואת הפורום האורו-אונקולוגי הרב מקצועי, פיתח מחקרים קליניים בתחום
    האורו-אונקולגיה והרחיב את שיתוף הפעולה הכירורגי עם מחלקות מקבילות כמו כירורגיה כללית, גינקולוגיה ואורתופדיה. ד"ר דותן עומד גם בראש החוג האורו-אונקולוגי הארצי, הפועל במסגרת האיגוד האורולוגי הישראלי.

    "המחלקה האורולוגית בשיבא מובילה בתחומה בארץ בתחומי פעילות רבים הכוללים כירורגיה רובוטית, אורו-אונקולוגיה, אנדואורולוגיה, אורולוגיה תפקודית, אורולוגית ילדים ובריאות הגבר" אומר ד"ר דותן. "מדובר במחויבות גדולה, הבאה לידי ביטוי בין השאר בהמשך פיתוח הצוות הרפואי, כולל הכשרת מתמחים ודור העתיד של האורולוגיה; בחיזוק וקידום הכירורגיה האורולוגית, על כל גווניה, במיוחד הכירורגיה הרובוטית; ובנוכחות בחזית הקידמה והטכנולוגיה הרפואית, כולל העמקת המחקר הקליני והבסיסי".

    הציבור החרדי באמצעות שלוחיו הנאמנים והעסקנים הרפואיים עומד בקשר מתמיד עם ד"ר דותן שעושה מאמצים גדולים לבוא לקראת הציבור במענה רפואי על פי ההלכה ולשם כך הוא עומד בקשר עם גדולי הרבנים והאדמו"רים שליט"א.

    אישי ציבור ועסקני הבריאות משוכנעים כי קשריו המצוינים ויחסו החמים של ד"ר דותן  יביאו לכך שהציבור הנזקק לתחום האורולוגיה ימצא במחלקתו אוזן קשבת וטיפול מקצועי שתואם את אורח חייו.



    1 תגובות

    מיין תגובות