יו"ר ועדת הקורונה: "אם לא יהיה הגיון מאחורי ההגבלות – לא נאשר"

    איתי גדסי No Comments on יו"ר ועדת הקורונה: "אם לא יהיה הגיון מאחורי ההגבלות – לא נאשר"

    יו"ר וועדת הקורונה יפעת שאשא ביטון דורשת לקבל תשובות שיסבירו את הגיון ההגבלות החדשות. בוועדה שאלה, "מדוע מותר להתחתן בבית 20 אנשים אך יש איסור על חתונות בגני אירועים עם אותה הכמות?"

    צילום: פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ועדת הקורונה התכנסה היום (שלישי) לדון באישור צו ההגבלות שהוציאה הממשלה אתמול. זאת, בהמשך לאישור התיקון לחוק שאושר הלילה.

    יו"ר הוועדה, יפעת שאשא ביטון לא קיבלה את ההנחתות ממשרד הבריאות ודרשה לקבל תשובות על ההנחיות החדשות, "אנחנו נמצאים בשני משברים גדולים מאוד ועליו לנהל את שניהם- משבר כלכלי ומשבר בריאותי. ישנם מספר הגבלות עליהן נדרוש הסבר ממשרדי הממשלה".

    "לדוגמא: מדוע מותר להתחתן בבית 20 אנשים אך יש איסור על חתונות בגני אירועים עם אותה הכמות, מדוע כל חדרי הכושר סגרים למרות שישנם כאלו שעומדים לחלוטין בתנאי התו הסגול, מדוע מחליטים לסגור בריכות ציבוריות לחלוטין וכן מה ההיגיון בהגבלות שהוטלו על המסעדות" שאלה ביטון.

    דורשים תשובות, "אנו נבקש לשמוע ממשרדי הממשלה תשובות רלוונטיות, נבקש לשמוע את הנתוני ההדבקה בכלל המקומות אותם הגבילו וכן נבקש למצוא את ההגיון מאחורי ההגבלות החדשות" אמרה יו"ר הוועדה.

    לדבריה, "חשוב שהציבור יבין מה ההיגיון שעומד מאחוריי ההגבלות, הדברים צריכים להיות מוגדרים- רק כך אנו נוכל לגייס אותו לקיים את הצווים מבלי להיכנס למאבקים".

    יו"ר הוועדה שאשא ביטון הבהירה בוועדה, "אנחנו כאן כדי לקבל תשובות, יש לנו חובה ואחריות בריאותית כלפי הציבור. אם הדברים לא יהיו ברורים אנחנו לא נוכל לאשר את הצו. אנחנו נקבל נתונים ולפי זה נוכל להחליט האם לאשר את הצו".



    0 תגובות