מ"מ המפכ"ל בהתייחסות ראשונה: "התנהגות חריגה של שוטר – תיבדק ותטופל"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on מ"מ המפכ"ל בהתייחסות ראשונה: "התנהגות חריגה של שוטר – תיבדק ותטופל"

    מ"מ מפכ"ל המשטרה ניצב מוטי כהן שוחח עם כלל מפקדי המחוזות במשטרה, מספר שעות לאחר סערת עיכוב הילדה החרדית בי-ם, ועימותים בין שוטרים לאזרחים שהופצו ברשת, "זוהי שעה קשה עבור כולנו. הציבור חווה אי ודאות כלכלית בריאותית וחברתית ואנחנו, חייבים להיות מקצועיים וקשובים יותר מתמיד"

    מ"מ המפכ"ל ניצב מוטי כהן צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר סערת עיכוב הילדה החרדית ע"י שני שוטרים בגלל שהורידה את המסכה לצורך שתייה, מ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן קיים היום (שלישי) שיחה עם כלל מפקדי מחוזות המשטרה, והתייחס למפגשי השוטרים בשטח מול האזרחים ונתינת הדוחו"ת

    מ"מ המפכ"ל אמר בפתח דבריו, "שוטרי משטרת ישראל מצויים בחזית משימת האכיפה ופועלים למען הבריאות של כולנו לצד יתר המשימות המוטלות על כתפי המשטרה. ככל שהמשימה מתרחבת, הרי שאנו עדים לריבוי מפגשים בין אזרח לשוטר, ובהתאם לכך, הפוטנציאל לחיכוך והתנגדות עולה" אמר כהן.

    מ"מ המפכ"ל אמר למפקדים כי אכיפת עטיית המסכות היא שלב קריטי במלחמה הנגיף, "אכיפת אי עטיית מסיכות היא משימה חשובה לטובת מניעת התפשטות הנגיף ויחד עם זאת שוחקת ומורכבת. זוהי משימה שאין לה תוצאות מידיות ונראות לעין, מול אויב בלתי נראה ולעולם לא נדע כמה נפשות הצלנו וכמה תחלואה מנענו בזכות ביצועה. רובם המכריע של מפגשי האכיפה מבוצעים ע"י השוטרים במסירות ומקצועיות מעוררת הערכה".

    כהן התייחס בעקיפין לסערה שנגרמה אמש, לאחר הפצת הסרטון של עיכוב הילדה החרדית ע"י שני שוטרים בי-ם, "מתן דו"ח הוא אמצעי לצורך ביצוע משימת אכיפה במטרה לשמור על בריאותו של הציבור. על השוטרים לבצע את משימת האכיפה במקצוענות, ברגישות, תוך הפעלת שיקול דעת". כהן הוסיף, "זוהי שעה קשה עבור כולנו. הציבור חווה אי ודאות כלכלית בריאותית וחברתית ואנחנו, שוטרים ומפקדים, חייבים להיות מקצועיים וקשובים יותר מתמיד בשבילו ולמענו".

    מ"מ המפכ"ל הדגיש למפקדים, "לצד זאת התנהלות חריגה שאינה תואמת את ערכי הארגון ונורמות ההתנהגות המצופות מכל שוטר, תיבדק ותטופל בהתאם ע"י הגורמים המוסמכים לכך" הבהיר מ"מ המפכ"ל.

    בסיום דבריו ביקש מ"מ המפכ"ל לחזק את השוטרים, "זר לא יבין כמה מורכבת עבודת השוטר, לכמה החלטות הוא נדרש בכל רגע נתון ועם כמה קשיים ואתגרים הוא מתמודד בכל משימה. לצערי, בעת הזו המשטרה אינה זוכה להערכה הציבורית שהיא ראויה לה, אולם הגדולה שלנו היא להמשיך ולדבוק במשימה החשובה במקצועיות ומתוך תחושת שליחות למען הציבור כולו".



    0 תגובות