דרעי: "אסור ללכת לבחירות רביעיות, חייבים לעבוד יחד"

    איתי גדסי No Comments on דרעי: "אסור ללכת לבחירות רביעיות, חייבים לעבוד יחד"

    שר הפנים השתתף בישיבת ועדת הכנסת והתייחס למשבר הקורונה חסר התקדים, "כל מי שמכיר את הנתונים מתקשה להירדם בלילה. הנתונים קשים מאד" אמר דרעי והזהיר מפני הליכה לבחירות נוספות. וההפקת הלקחים מהבחירות האחרונות

    אריה דרעי צילום: פלאש 90
    12:00
    19.04.24
    יונתן שורק No Comments on "בשבילם הספרדים כמו אוויר": הרב אברהם יוסף תוקף את הבד"צים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים, אריה דרעי השתתף היום (שלישי) בישיבתה הראשונה של ועדת הבחירות לכנסת ה-24, והתייחס למשבר הקורונה שהולך ומחריף בישראל: "נגיף הקורונה הזכיר לנו שכולם שווים. אנחנו עוברים משבר קשה מאד, בריאותי וכלכלי. כל מי שמכיר את הנתונים מתקשה להירדם בלילה. הנתונים קשים מאד" אמר דרעי בדאגה.

    דרעי הצדיק את הליך פתיחת המשק כולו כמעט לאחר הגל הראשון, "עברנו בהצלחה את הגל הראשון כי עשינו סגר. לאחר מכן היינו מחוייבים לפתוח את המשק, ואנו מתמודדים עם משבר קשה יותר. אנחנו זקוקים מאד לעזרת הכנסת ובתי המשפט בהתמודדות עם הנגיף".

    עם זאת ציין דרעי, "קיבלנו גיבוי מבית המשפט לכל המהלכים שעשינו, כולל גזילת חרויות פרט, כי כולם מבינים את האתגר העצום שעומד לפתחנו. הכנסת חייב להתעלות מעל כל השיקולים ולתת לממשלה גיבוי למאבק הקשה בקורונה. קשה מאד לסגור אולמות, מסעדות ועסקים בכלל, אבל אין לנו ברירה" הסביר דרעי.

    יו"ר ש"ס התייחס לאפשרות של בחירות רביעיות לאור המריבות בממשלה, "אסור לנו ללכת לבחירות רביעיות כעת. פשוט אסור לנו. ההיסטוריה לא תסלח לנו על כך אם נעז ללכת לבחירות נוכח המשבר הקשה. אנו חייבים לעבוד ביחד".

    דרעי הוסיף, "לא יסלחו לנו אם נלך לבחירות במשבר קשה כל כך עם מאות אלפי מובטלים. אני קורא לעצמי, לראש הממשלה, לראש הממשלה החלופי ולכולנו: אנחנו צריכים לטפל אך ורק במשבר הבריאותי והכלכלי. רק בזה. כי אחרת ילדנו, נכדנו והציבור כולו לא יסלח לנו".

    דרעי אמר בסיום דבריו לחברי ועדת הבחירות, כי צריכים להפיק לקחים מהבחירות האחרונות, "המלצה לעתיד: חייבים להתקין מצלמות בכל הקלפיות. הליך הבחירה חייב להיות שקוף ביותר. הכל מצולם היום, גם הליך הבחירות צריך להיות שקוף לחלוטין. מצלמות בכל הקלפיות. העלות לא גבוהה אבל התועלת בכל הקשור לאמון הציבור שווה את זה. אני מקווה שועדת הבחירות תישאר ללא עבודה עד הבחירות הבאות" סיים דרעי את דבריו.



    0 תגובות