הילדה שנקנסה לולדר: "זכיתי לעשות קידוש השם" • האזינו

    דוד קליגר 7 Comment on הילדה שנקנסה לולדר: "זכיתי לעשות קידוש השם" • האזינו

    עם פתיחת התוכנית 'עצות מהחיים' שוחח חיים ולדר עם הילדה בתיה גטר כשגם הוריה מצטרפים לשיחה ושמע ממנה לראשונה את מה שעבר עליה במפגש האיום עם השוטרים • האזינו

    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "היא החזיקה מאוד חזק את עגלה כי פחדה שיגררו אותה לניידת" – מספר אביה של הילדה בתיה גטר לחיים ולדר בתוכנית 'עצות מהחיים' – "היא עד עכשיו רועדת ממה שקרה".

    בהמשך הראיון שוחח ולדר עם בתיה שסיפרה על החששות שהיו לה תוך כדי האירוע "נורא פחדתי, היה לי קשה מאוד לחשוב ומתוך פחד נתתי לו את כל הפרטים שלי, כשהוא ראה שלא היו שם אנשים הוא איים עלי שיקח אותי לתחנה וכשבאו האנשים הוא פתאום התחיל רק לתשאל אותי, אחרי כל מה שהיה אני חושבת שזכיתי עכשיו לעשות קידוש ה' ולכ המשפחה שלי מחזקת אותי מאוד".

    בסיום השיחה העניק לה ולדר כמה מספריו והקדיש לה את השיר 'תפילת הילדה'.

    האזינו:

    מהמשטרה נמסר בתגובה: "בניגוד מוחלט לנטען, השוטרים פגשו בנערה בת 13.5 ברחוב כשהיא ללא מסיכה על פנייה בניגוד לתקנות, אולם לא רשמו לה דו"ח כלל"



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      חוצפההההה של משטרת ישראל

    2. 6

      איזה ילדה גיבורה

    3. 5

      תגובת המשטרה במקרה זה, ובעוד מקרים רבים, היא תעודת עניות ואות קלון לגוף שאמור להיות סמל חשוב בעיני הציבור. מושחתים הביתה! רוצים משטרה נקיה.

    4. 4

      כול הכבוד לך הרב חיים וולדר נהנתי ממה שעשית ועשית הרבה מאוד בשביל הילדה

    5. 3

      נחמד מאוד איך שהוא מנסה להרגיע אותה עם כל ה"פסיכולוגיה" שלו.
      אבל אגב אני חושב שהוא צריך יותר ליזהר. תשימו לב בתוך הדברים הוא כאילו קורא לא לציית לשוטרים ויתכן שזה לא חוקי. זה דבר אחד לעשות רעש ולזעוק שהם לא מתנהגים כמו שצריך והם צריכים לגלות קצת חמלה ושכל, אבל הוא אומר שכל אחד שיקר למשטרה על השמות ולא ימסור פרטים. ואני לא בטוח שהוא יכול לעדות דבר כזה חוקית והוא יכול לקבל איזהו תביעה.