דרעי: "עם קצב ההדבקה הנוכחי עלולים להגיע לסגר מלא בעוד שבוע"

    איתי גדסי 1 Comment on דרעי: "עם קצב ההדבקה הנוכחי עלולים להגיע לסגר מלא בעוד שבוע"

    שר הפנים סיפר על המאבק להשארת בתי הכנסת פתוחים, "לא ייתכן שמסעדות יישארו פתוחות ובתי כנסת שבהם לא אוכלים ושומרים על ההנחיות, יסגרו שוב. כולם נענו ובקשתי התקבלה"

    אריה דרעי צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי פתח היום (שני) את ישיבת הסיעה בכנסת ובירך על הצטרפותו של חבר הכנסת החדש יוסי טייב, "פנים חדשות וצעירות בסיעת ש"ס. הרב טייב הוא איש שטח שהוכיח את עצמו והצליח לאחד תחתיו את כולם" דרעי בירך את הח"כ הטרי ואיחל לו, "שיצליח ויזכה לקדש שם שמיים. ציבור הצרפתים בני התורה וציבור העולים והציבור כולו מצפים להצלחתך".

    דרעי התייחס לעלייה החדה בתחלואה ועדכן על ההתפתחויות, "האחוזים הגבוהים של הנדבקים בגל הנוכחי מדגישים את המצב הקשה. גם מספר החולים הקשים עולה וזה מדאיג מאד".  דרעי הבהיר כי "אם נמשיך בקצב ההדבקה הנוכחי אנו עלולים להגיע לסגר מלא בשבוע, שבועיים הקרובים". דרעי הוסיף כי מדובר "בהחלטה קשה מאד ומכאיבה מאד עם משמעויות קשות ביותר, מכיוון שהמשק בחודש מאי חזר כמעט לפעילות מלאה".

    "לצערי", הדגיש דרעי , "בעלי האולמות ובעלי העסקים הקטנים משלמים היום ביוקר על ההגבלות החדשות אולם לצערנו אין ברירה. הפתרון היחיד למנוע את התפשטות הנגיף הוא להגביל ולצמצם כמה שאפשר ולהקפיד על ריחוק חברתי".

    השר התייחס למצב בישיבות ואמר, "הישיבות ששמרו על מתווה הקפסולות הצליחו למנוע את התחלואה".

    על המאבק להשארת בתי הכנסת פתוחים אמר דרעי: "ראש הממשלה, וראש הממשלה החליפי בני גנץ, שר הבריאות וראש המל"ל נעתרו לבקשתי להשאיר את בתי הכנסת פתוחים", לדבריו, "לא ייתכן שמסעדות יישארו פתוחות ובתי כנסת שבהם לא אוכלים ושומרים על ההנחיות, יסגרו שוב. בקשתי התקבלה ובתי הכנסת ישארו פתוחים ויוכלו להכיל עד 19 מתפללים" אמר דרעי.



    1 תגובות

    מיין תגובות