הממשלה אישרה את טיוטת החוק: התקהלויות עד 20 איש

    איתי גדסי No Comments on הממשלה אישרה את טיוטת החוק: התקהלויות עד 20 איש

    בין התקנות בטיוטת החוק שיתכנו שינויים בה ברגע האחרון, עד 19 מתפללים בבית הכנסת. סגירת אולמות והגבלת מסעדות. אוטובוסים עד 20 איש וביטול הקייטנות מכיתות ד'

    צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הממשלה אישרה את טיוטת החוק וקיום תוקפן של התקנות לשעת חירום,  כך שההגבלות עליהן תחליט הממשלה יכנסו לתוקף באופן מיידי. הצעת החוק תועבר לאישור מליאת הכנסת באופן מיידי כפי שסוכם עם יו"ר הכנסת יריב לוין.

    לפי התיקון לחוק, הוועדה בכנסת תקיים דיון בהחלטות ותחליט אם לאשרן, כולן או חלקן, בתוך 7 ימים מהמועד האמור (תינתן אפשרות להארכה של עד 3 ימים נוספים).

    ככל שהוועדה הרלוונטית לא תאשר את החלטת הממשלה תוך פרק הזמן האמור, ההחלטות יובאו לאישור מליאת הכנסת בהקדם האפשרי. לצד הליך האישור בכנסת, ההחלטות ייכנסו לתוקפן וימומשו באופן מיידי עם אישור הממשלה. אם החליטה הוועדה או מליאת הכנסת שלא לאשר את הצו האמור או אם לא קיבלה החלטה בעניין בפרק הזמן שניתן – יפקע תוקף הצו.

    על פי טיוטת החוק, יסגרו אולמות ומקומות בילוי הומי אדם, כנסים ומופעים. מסעדות יהיו 20 סועדים בחלל סגור ועד 30 איש באוויר הפתוח.

    בתי כנסת -עד 19 מתפללים. בריכות שחיה וחדרי כושר  – יסגרו. פעילות ספורט לבד וללא קהל. מלונות ותיירות סגירה של כלל הפעילויות המשותפות. ביה"ס של הקיץ וקייטנות ייסגרו למעט גיל גן ועד כיתה ד'.

    אוטובוסים עד 20 איש וללא מזגן עם חלונות פתוחים. התכנסויות והתקהלויות עד 20 איש, תוך שמירת מרחק 2 מטר ועטיית מסכות. עובדי המגזר הציבורי – 30% יעבדו מהבית.

     

     



    0 תגובות