מנכ"ל משרד הפנים: מתכננים פעימה נוספת של פטור מארנונה לעסקים

    ישראל רובין No Comments on מנכ"ל משרד הפנים: מתכננים פעימה נוספת של פטור מארנונה לעסקים

    מנכ"ל משרד הפנים הודיע בדיון בוועדת הכספים כי בכוונת המשרד לקדם פעימה נוספת של פטור מארנונה לעסקים ברשויות המקומיות

    צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת
    16:02
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on "את שונאת את החרדים?": כיצד הגיבה היועמ"שית?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך דיון ועדת הכספים, בראשות ח"כ משה גפני, בנושא 'מצבן הכלכלי של הרשויות המקומיות ותושבי היישובים בהם נקבעו סגר או הגבלות תנועה', הודיע מנכ"ל משרד הפנים כי בכוונת המשרד לקדם פעימה נוספת של פטור מארנונה לעסקים ברשויות המקומיות.

    מנכ"ל משרד הפנים, מרדכי כהן: "צריך להבין מה קרה במשרד הפנים מהרגע שנפלה עלינו אותה קורונה, נדרשנו לפעול במספר מישורים – הראשון, פנו אלינו רשויות וסקטורים מהמגזר העסקי, ואמרו לנו, אתם יכולים לסייע עם הנחות ופטורים בארנונה. אני רוצה לשבח את משרד האוצר, 2.8 מיליארד ש"ח, אפשרו 3 חודשי פטור מארנונה עסקית לעסקים".

    עוד הוסיף כהן: "התנאי היחיד של שר הפנים היה בלי לסכן את הרשויות המקומיות, שקיבלו את אותו תקציב כדי לתת את הפטור. הרשויות קיבלו ביטחון ואופק של 3 חודשים, זה לא סוד, הן לא היו מצליחות לגבות, הן קיבלו כאילו אין קורונה, העסקים קיבלו בכלי מאוד פשוט ואפקטיבי, והיום כולם שבעי רצון מהמלך הזה".

    לדבריו "אמרנו לאוצר שיש אפשרות לעשות עוד פעימה, אם כולם מברכים על זה, באוצר לא רק שאין התנגדות, אלא יש ישיבה היום לבחון איך מפיקים לקחים ועושים פעימה נוספת. זה הוכיח עצמו בצורה יעילה ופשוטה".



    0 תגובות