לראשונה בישראל – חדשנות פורצת דרך בהלבנת השיניים

    עפר גדנקן No Comments on לראשונה בישראל – חדשנות פורצת דרך בהלבנת השיניים

    חדש! קולגייט אופטיק-וייט פחם לחיוך לבן וזוהר

    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לראשונה בישראל קולגייט משיקה מוצר חדש להלבנת השיניים – קולגייט אופטיק-ווייט פחם – עם פחם פעיל ומיקרו חלקיקים מינרליים עדינים אשר יסייעו בהסרת הכתמים החיצוניים מהשיניים. חידוש זה, מבית היוצר הנרחב של החברה, נעזר בפורמולה מוכחת מדעית כדי להסיר עד 100% מהכתמים החיצוניים!!

    לפחם יש תכונות אנטיבקטריאליות, והוא משמש כמינרל טבעי לניקוי וספיחה. הפחם הפעיל ידוע ביכולתו לספוח וללכוד חלקיקי חומרים לא רצויים כגון רעלים, לכלוך וכו'. מאפיין זה של הפחם הפעיל הפך אותו למילה האחרונה בתחום הקוסמטיקה והבריאות.

    קולגייט אופטיק-ווייט פחם משלב את המדע שמאחורי קולגייט אופטיק-ווייט, עם חלקיקי פחם מיקרוסקופיים. התוצאה: הלבנה אפקטיבית תוך שמירה על זגוגית השן אשר מוכחת מדעית. הפחם הפעיל מסיר את הכתמים מהשיניים תוך כדי צחצוח עדין של השיניים וחיזוק האמייל. לחיוך לבן וזוהר, נשימה רעננה וחיזוק האימייל.

    נזאר אולס, מנהל מותג איזורי קולגייט-פלמוליב (מזרח התיכון): "בקולגייט, אנחנו משקיעים מאמצים ללא הרף כדי להציג חידושים שהופכים את שגרת היגיינת הפה לאפקטיבית יותר, ואת החיוכים – ללבנים יותר. החידוש האחרון שלנו – קולגייט אופטיק ווייט פחם – מציע הלבנה אפקטיבית ביותר לעומת משחות השיניים הרגילות עם הפלואוריד, ומסירה עד 100% מהכתמים החיצוניים".



    0 תגובות