ההורים קובעים פה אחד: זוהי מכונת הכביסה לזוג הצעיר

    עפר גדנקן No Comments on ההורים קובעים פה אחד: זוהי מכונת הכביסה לזוג הצעיר
    14:17
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on המפתחות בידיים של הקבינט: צה"ל מוכן לפעולה ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    זוגות רבים דחו את תאריך החתונה בחודשים האחרונים, ועדיין מקיימים אותן באופנים שונים מאלו שהורגלנו בעבר הלא רחוק. למעשה, ההרגלים כולם השתנו, וההשקעה שלנו מחייבת חשיבה מעמיקה על מה מוציאים את הכסף. כל הוצאה צריכה להצדיק את עצמה באופן מובהק, וזו הסיבה שאנשים מעדיפים להשקיע במוצר איכותי שיחזיק לאורך זמן, שלא יתקלקל, וגם בזמנים קשים יוכיח את עצמו. כך לדוגמה מכונת כביסה, אנשים מחפשים כזו שתדרוש כמה שפחות תחזוקה.

     

    אחת המגמות שנראות בעיקר בעולמות הבית, היא השקעה במוצרים שהולכים עם הזוג הצעיר לאורך שנים. כולם יודעים שבמכונת כביסה הולכים על בטוח והטוב ביותר. לכביסה נקיה יותר, ריחנית, שתישמר לאורך זמן, ועם כמה שפחות תקלות לאורך השנים – ולכן הורים מעדיפים לרכוש לזוגות הצעירים מכונת כביסה אותה הם זוכרים מאז נישאו בעצמם. מכונת כביסה Miele, שנבדקה והוכחה כמכונה שנשארת למשך 20 שנים.

    כאשר מדובר במכשיר חשמלי, ובייחוד במכונת כביסה שצריכה לעבוד ולתת תפוקה ללא הרף, המשפחה החרדית מחפשת אמינות וטווח ארוך. מחקרי הפיתוח של Miele הוכיחו כי המוצרים שיוצאים תחת ידי החברה הם אמינים, יעילים, ומחזיקים מעמד לאורך שנים. מה צריך יותר מאשר לדעת שמוצר החשמל שרכשנו, מחזיק מעמד כל כך הרבה?

    ועכשיו רוכשים את מכונת הכביסה של Miele , דגם WDB020 Eco עם פתח קדמי Classic W1 עד 7 ק"ג כביסה – באיכות ויעילות של  Miele  ובמחיר אטרקטיבי.

    בדגם החדש תקבלו טיפול עדין בכביסה הודות לתוף כוורת הדבש, Miele Honeycomb, מנוע חסכוני עוצמתי ללא בלאי או שחיקה ProfiEco Motor, תוספי כביסה מושלמים ליישומים ייחודיים – קפסולות מינון CapDosing, דירוג אנרגטי A, מכונה בטיחותית, איכותית, בקרת מטען אוטומטית וכמובן  מאפשרת תוכניות כביסה נוספות שונות מיוחדות, ביצועים ברמה גבוהה, כמו שרק מותג Miele המוכר והידוע – מוכר לכם באחריות מלאה.

    אין הרבה דברים בטוחים בתקופה הזו – אך בנדוניה של הילדים שלכם אתם בהחלט יכולים להיות בטוחים עם Miele  

     



    0 תגובות