החמצן שלא מחמיץ אף כתם

    עפר גדנקן No Comments on החמצן שלא מחמיץ אף כתם

    כיבסתם אותו במכונה, שפשפתם במלוא הכוח, שפכתם כל חומר ניקוי אפשרי, השריתם במיטב הנוזלים והאבקות, אבל הוא עדיין שם. כתם עקשן ומכוער, שאיכשהו מתמקם כמעט תמיד דווקא על הבגד שאתם הכי אוהבים. לפני שאתם נושמים עמוק ומתחילים מחדש לקרצף ולהזיע, קחו חמצן. זה עובד!

    16:38
    24.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on חי תחת זהות בדויה: בכיר איראני לשעבר ערק למערב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    טאצ', מותג האיכות החדשני לניקיון הבית, משיק את סדרת 'אוקסי פאואר' להסרת כתמים יסודית מכל סוגי הכביסה. הסדרה מבוססת על חמצן פעיל, רכיב רב עוצמה החודר לעומק הבד ומשפר משמעותית את פעולת הניקוי. מוצרי 'אוקסי פאואר', שפותחו ונבחנו במעבדות טאצ', הוכיחו תוצאות ניקיון מקסימליות מבלי לפגוע בבד או להלבין אותו. בסדרה:

    • טאצ' ג'ל מסיר כתמים לכביסה צבעונית – ג'ל נוח לשימוש, עם חמצן פעיל להסרת כתמים מכל סוג. בכל הפעלה של מכונת הכביסה, מומלץ להוסיף פקק ג'ל לתא אבקת הכביסה או ישירות לתוף. מצוין גם להשריה. היה כתם?
    • טאצ' ג'ל מסיר כתמים לכביסה לבנה – כל היתרונות של הסרת הכתמים שמנינו למעלה, בגרסה המותאמת לבדים לבנים. נוסף על כוח החמצן, הג'ל מכיל מלבינים אופטיים המחדשים את הלובן ושומרים את הבגדים, המפות והמצעים שלכם מבהיקים.
    • טאצ' מרסס מסיר כתמים – תרסיס מבוסס חמצן פעיל לטיפול מיידי בכל סוגי הכתמים. התרסיס קל להתזה, יעיל למגוון בדים ומצטיין בניקוי צווארונים. רססו ישירות את הכתם ולאחר מכן כבסו במכונה לתוצאות מושלמות.

    מוצרי טאצ' הם פרי מיזוג של שני מותגי ענק ישראליים: חברת 'שניב' למוצרי נייר וניקיון, הפועלת מול שווקים ברחבי העולם תוך הקפדה על הלכות שבת וגניזה, ומפעל 'סאסאטק' המתמחה במוצרי איכות לניקוי ולטיפוח.

    לסדרת מסירי הכתמים כשרות בד"ץ העדה החרדית ותווי תקן בינלאומיים מחמירים.

    להשיג ברשתות השיווק ובחנויות.



    0 תגובות