זק"א מציינים 31 שנה להקמת הארגון

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on זק"א מציינים 31 שנה להקמת הארגון

    היום לפני 31 שנה, בעקבות הפיגוע הנורא בקו 405 – הוקם ארגון זק"א. בזק"א מציינים את היום ומוסרים "31 שנה בו אלפי מתנדבי זק"א בשגרה כבחירום, אצים ורצים מאירוע לאירוע גם תחת אש, במסירות ובחריצות להציל את מי שניתן להציל ולכבד את מי שנשאר כבר רק לכבד"

    7:31
    19.03.24
    הדף היומי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף כ'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתאריך 6.7.89 ישראל הוכתה בתדהמה, מחבל שנסע באוטובוס קו 405 אשר עשה את דרכו מתל אביב לירושלים, דרדר את האוטובוס לתהום במעלה הדרך לירושלים. בפיגוע הקשה נרצחו 16 בני אדם ונפצעו עשרות. היה זה פיגוע ראשון מסוגו, כשאחריו החלו שנים רבות של פיגועי טרור.

    כאשר תמה מלאכת פינוי הפצועים הרבים ממקום האירוע, סמוך לישוב טלז סטון, ירדו אל הוואדי עשרות מתנדבים אשר החלו לטפל בהרוגים הי"ד, בכתמי הדם ובממצאים החייבים בקבורה.

    מספר חודשים לאחר אותו אירוע קשה ומחריד, ייסד יהודה משי זהב את ארגון "זק"א – איתור חילוץ והצלה", שאיגד תחתיו את אותם אנשים נחושי לב שנרתמו למלאכת הקודש של הצלת חיים ומתן כבוד למת.

    בזק"א אומרים "אנו מציינים 31 שנה בו אלפי מתנדבי זק"א בשגרה כבחירום, אצים ורצים מאירוע לאירוע גם תחת אש, במסירות ובחריצות, תמיד נכונים להתייצב ולעסוק בשליחות הקודש, להציל את מי שניתן להציל ולכבד את מי שנשאר כבר רק לכבד".

    "31 שהם בחזית אחת יחד עם כל גורמי ההצלה והבטחון בחזית האירועים המלווים את מדינת ישראל. 31 שנה לרוח המיוחדת המפעמת בקרב מתנדבי זק"א המקדשים שם שמים ושם ישראל בעולם כולו. 31 שנה לארגון שיצר הד בחברה בישראל ובעולם כולו למושג של 'חסד של אמת".

    "31 שנה לארגון שהוכיח כושר ארגון, יעילות מבצעית ולוגיסטית בהצלת חיים ובמתן כבוד למת באירועי אסון בקצה העולם. 31 שנה של פעילות ועשייה חוצת גבולות. בו, שמם, פועלם, מקצועיותם ומסירותם של מתנדבי זק"א, יצא לתהילה בכל העולם כולו. 31 שנה לאהבה אין סופית, מסירות ופעילות של מתנדבי זק"א לעם ישראל".



    1 תגובות

    מיין תגובות