מיזם 'קול חי' להגברת לימוד הרמב"ם היומי • "מקיפים את כל התורה"

    אסתי פלד 1 Comment on מיזם 'קול חי' להגברת לימוד הרמב"ם היומי • "מקיפים את כל התורה"

    הגאון הרב יעקב יוסף קופרמן סיפר בריאיון ל'מהדורה המרכזית' על עשרות אלפי הלומדים כיום, והיתרונות הגדולים בלימוד הרמב"ם היומי | לרגל מחזור הלימוד החדש, מתנה לכל מצטרף | כל הפרטים

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתום 3 שנות לימוד יומי, ביום שישי יח' בתמוז יחל מחזור חדש של לימוד הרמב"ם היומי. לרגל סיום המחזור הגאון רבי יעקב יוסף קופרמן, ר"מ בישיבת בית דוד התראיין הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והסביר על חשיבות הלימוד, במסגרת מיזם 'קול חי' להגברת לימוד הרמב"ם היומי, "הלימוד מתפשט יותר ויותר, כי אנשים רואים שמדובר כאן בלימוד ייחודי שמקיף את כל התורה כולה בזמן קצר יותר" מסביר הרב קופרמן.

    הרב קופרמן מבהיר כי הלימוד היומי נועד לכולם והיתרון שלו הוא בהקניית הידע העצום, "כפי שהרמב"ם אומר, יש כאן ספר שמקיף את כל התורה שבע"פ. בעבר אנשים היו נרתעים, כי מכל הלכה ברמב"ם אפשר לבנות בניינים שלמים וזה נכון. אבל יש גם את הרמב"ם בפשטות כפי שהרמב"ם אמר, שספר שנועד לגדול ולקטן. אנשים מקבלים פה הרבה ידע בזמן קצר" מציין הרב קופרמן בריאיון.

    הרב קופרמן מוסיף, "כל אדם שיודע שפת הקודש ובוודאי אם למד בישיבה, אינו צריך עזרה בלימוד היומי, ולכן לא צריך ללמוד בשיעור".  לדברי הרב קופרמן,  "אדם יכול לעבור על הרמב"ם כולו כמעט ללא קושי. לרמב"ם יש לשון קלה צחה וברורה וברוב ההלכות לא נדרשת עזרה כלל".

    לרגל תחילת המחזור החדש אנו מזמינים את הגולשים והמאזינים להצטרף ללימוד, להתקשר למוקד *6885 ולקבל את הכרך הראשון של הרמב"ם המבואר במתנה עם שליח עד הבית.

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      זה תקנה של הרבי מלובביץ כבר משנות ה-80