אייכלר באשדוד: "גם אם אין 50% חולים במשפחה יש להוציא למלונית"

    איתי גדסי 1 Comment on אייכלר באשדוד: "גם אם אין 50% חולים במשפחה יש להוציא למלונית"

    חבר ועדת חוץ וביטחון ח"כ ישראל אייכלר בקריה החרדית באשדוד: "הסגר לא מונע הדבקה – יש להוציא את החולים למלוניות בהידברות"

    ישראל אייכלר צילום: פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הטלת  הסגר על השכונות החרדיות באשדוד, הגיע חבר וועדת חוץ וביטחון ח"כ ישראל אייכלר לסיור מקיף בעיר יחד עם צוות לשכתו.

    במהלך הסיור קיים ח"כ אייכלר פגישת תדרוך עם מפקד מחוז דרום של רשום חירום לאומית וראשי המוקד העירוני בעיר. ח"כ אייכלר ביקש לשמוע על ההיערכות לקראת הסגר, והנהלים לכניסה ויציאה.

    "אסור שמקרי אלעד ובני ברק יחזרו על עצמם" אמר ח"כ אייכלר והוסיף כי "הסגר אינו מרפא קורונה, כבר הוכח בגל הקודם שמה שגודע את שרשרת ההדבקה זה רק הוצאת החולים למלוניות בהידברות. הודעתי בכנסת כי אני מתנגד לכל פגיעה בזכויות האדם של רבבות חפים מקורונה".

    ח"כ אייכלר הדגיש כי "גם אם מחליטים לעשות סגר, חובה לעמוד על כך שתתאפשר כניסה ויציאה לצרכים הומניטריים. בסגרים הקודמים בירושלים ובב"ב לא אפשרו מעבר לתושבים שביקשו לצאת לקניית אוכל או טיפול רפואי דחוף, זה לא יעלה על הדעת. לא נאפשר מצב כזה בשום אופן" הבהיר אייכלר בדבריו.

    מפקד רח"ל דרום הצהיר כי הפעם לא יקרו מקרים כאלו: "הורדנו לשטח הנחיות לאפשר כניסה ויציאה לפי צורך. מי שיגיד שהוא צריך טיפול רפואי ויביא אישור בסיסי יוכל לעבור. אם השוטרים לא יאפשרו, הוא יוכל לפנות למוקד ואנחנו נטפל בזה ישירות מול המחסום".

    ח"כ אייכלר הציג מכתב מפורט שהגיש לשר הביטחון ובו הצעות ליצירת אווירה נעימה במלוניות שתגרום למשפחות לצאת מן העיר, בלי כפיה ובלי צעדים קשים כמו סגר וקנסות.

    ח"כ אייכלר ביקש מאנשי רח"ל ופיקוד העורף לעשות הכול על מנת להוציא למלוניות גם כאלו שאין במשפחתם חמישים אחוז חולים. המפקדים הבטיחו כי ינסו להתגמש ככל האפשר על מנת להקל על החולים ולהביא רווחה לבני משפחותיהם.

    במהלך הסיור ביקר ח"כ אייכלר במוקד בדיקות הקורונה על מנת לעמוד על זמני הבדיקה והתוצאות ולוודא שקופות החולים מזרזות את מתן התשובות ככל האפשר. כמו"כ הגיע למנייני תפילה באזור המוגבל כדי להביע הזדהות עם תושבי העיר.

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כל חסידי בעלז אבל כולם ללא יוצא מן הכלל לא שומרים בכלל. בשבת היו שטיבל שלם בבני ברק ללא מסכות ללא ריחוק עם ריקודים צפופים.