הגננת של בתה נדבקה: השרה מירב כהן תכנס לבידוד

    איתי גדסי No Comments on הגננת של בתה נדבקה: השרה מירב כהן תכנס לבידוד

    השרה לשוויון חברתי וגמלאים מירב כהן תכנס לבידוד לאחר שהסייעת בגן של בתה נדבקה בנגיף. על פי הוראות משרד הבריאות השרה אינה מחויבת לכך אך החליטה לנקוט משנה זהירות

    בדיקות קורונה. אילוסטרציה
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השרה לשוויון חברתי וגמלאים, ח"כ מירב כהן קיבלה מידע על כך שסייעת בגן של בתה של נמצאה כחולה מאומתת בנגיף הקורונה, בתה של השרה נכנסה לבידוד כמתחייב. השרה החליטה לנקוט במשנה זהירות ולהכנס גם כן לבידוד עד אשר יתקבלו תוצאות הבדיקה של בתה.

    יצויין, כי על פי הברננהלים, השרה לא מחוייבת בבידוד וההחלטה התקבלה לאחר שיחות עם גורמי מקצוע במשרד הבריאות, במטרה למזער סיכונים פוטנציאליים לסביבתה עד אשר יוודע האם בתה נדבקה או לא.

    כזכור, אמש (מוצ"ש) הודיע גם השר לביטחון פנים אמיר אוחנה על היכנסו לבידוד מרצונו הטוב אל אף שאינו מחוייב.

    זאת לאחר שהשר אוחנה נחשף למפקד מג"ב שאובחן כחולה. בלשכת השר ציינו, כי על פי הוראות משרד הבריאות רק חשיפה לחולה מאומת במרחק של פחות משני מטרים לפרק זמן של למעלה מרבע שעה מחייבת בבידוד וכי פגישותיו של השר עם אותו מפקד לא עונות לתיאור הנ"ל. בנוסף, השר אוחנה ערך בדיקת קורונה במהלך הסופ"ש שתוצאתה שלילית.

    יחד עם זאת, מסרו כאמור בלשכת השר, כי במטרה למזער סיכונים, הוחלט בעצה אחת עם מנכ"ל משרד הבריאות כי השר אוחנה ייכנס לבידוד עד ליום ראשון הבא.



    0 תגובות