נתניהו: "פועלים להשבת השבויים; כשאנחנו מזהים הזדמנות – אנו נותנים לה סיכוי"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "פועלים להשבת השבויים; כשאנחנו מזהים הזדמנות – אנו נותנים לה סיכוי"

    בטקס אזכרה לחללי מבצע 'צוק איתן' בהר הרצל רמז ראה"מ נתניהו כי מתקיים מו"מ להשבת גופות החיילים השבויים והנעדרים מרצועת עזה: "מוסיפים לפעול להשבתם של אורון שאול והדר גולדין, וכמוהם גם את אברה מנגיסטו והישאם א-סייד. כשאנחנו מזהים חלון הזדמנויות – אנחנו מוכנים לתת לו סיכוי, ואנחנו נותנים לו סיכוי"

    צילום: דוברות ראש הממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא דברים היום (חמישי) בטקס האזכרה לחללי מבצע 'צוק איתן', בהר הרצל באמצעות נאום מצולם.

    ראש הממשלה: "איבדנו בנים יקרים מאין כמותם. איבדנו חיילים לובשי מדים וגם אזרחים. אני יודע שכאב הפרידה מהם, הוא משקולת כבדה שמונחת על הכתפיים. הגעגוע לקולם, לחיוכם, למגע ידם – הגעגוע הזה צורב את הנפש. אני מחבק כל משפחה ביגונה. אתם תמיד בלבי".

    "לפני פחות מחודשיים נפרדנו מלוחם 'גולני', עמית בן יגאל ז"ל. עמית, שנפל בפעילות מבצעית בשומרון, ינק את תחושת השליחות שלו, בין היתר, מגיבורי 'צוק איתן'. בבית-הספר שלו ברמת-גן למד דניאל פומרנץ ז"ל, בנם של ורדה ואבי, שנפל ב-2014 בשג'אעייה. עמית הלך בעקבות דניאל – אותו מסלול צבאי, אותו להט בעיניים, אותה אהבת המדינה".

    "לחמתי בכבוד, ואני שמח" – כתב דניאל פומרנץ עוד לפני הקרב האחרון. "להיות גולנצ'יק", כתב עמית בן יגאל – "זה לא להסתכל לאחור, כי תמיד מהדהד בראשך שיש מדינה שלמה מאחוריך". מדינה שלמה התלכדה כאיש אחד ב'צוק איתן' – בדיוק כפי שאנו נדרשים לעשות בימי הקורונה, עם אחריות אישית, ועם אחריות הדדית".

    "מראש הצוק האיתן ניתן לראות את התמונה הרחבה: חיילינו יצאו למלחמה על הבית. הם נחלצו לעזרת יישובי הדרום, יישובים שספגו אש טילים, הם פעלו נגד תשתיות טרור, הם השתלטו על מנהרות, הם הכריעו מחבלים, הם הנחיתו מהלומה קשה מאוד על מבקשי נפשנו. אילו אויבינו היו יודעים את גודל המכה שיספגו, אין לי ספק שהם היו מחזירים את הגלגל אחורה".

    "נחשול אדיר של אהבה עטף את הלוחמים. החיילים בחזית פעלו למען העורף המותקף, והעורף עטף באהבה את שליחי המדינה בחזית. רבבות ליוו למנוחות את החיילים הבודדים, שנתנו לכולנו שיעור בציונות. אנו מאחלים לפצועי המבצע החלמה שלמה, ואנו מוסיפים לפעול להשבתם של אורון שאול והדר גולדין, וכמוהם גם את אברה מנגיסטו והישאם א-סייד. כשאנחנו מזהים חלון הזדמנויות – אנחנו מוכנים לתת לו סיכוי, ואנחנו נותנים לו סיכוי".

    "איננו שוגים באשליות. אתגרי הביטחון מחייבים עמידה רצופה על המשמר. אנו דרוכים בהגנה – בים, באוויר וביבשה, כולל הקמת המכשול נגד מנהרות בגבול עזה, מכשול שעתיד להיות מושלם עד סוף השנה. בד בבד אנחנו ניצבים הכן לכל תרחיש, בכוח התקפי גדול מאוד. מי שינסה לאתגר אותנו בפעולות אלימות, יספוג מכה מוחצת ביותר".

    "מכובדיי, משפחות יקרות, השנה, בגלל הקורונה, רוב-רובם של אזרחי ישראל יעשו את חופשת הקיץ בארץ. בהר ובמישור, במקומות גלויים ונסתרים, מוטבע זכרם של חללי מערכות ישראל ושל נופלי מבצע 'צוק איתן'. מצפורים, תצפיות נוף, חורשות, מעיינות, פארקים ואנדרטאות נושאים את שמם. כשהמוני בית ישראל יפקדו את המקומות הללו, הפעם, כמו תמיד, תפעם בהם הכרת תודה. הם יתייצבו בראש מורכן לפני כל שלט הנצחה, כדי לחלוק כבוד למיטב בנינו שהשליכו נפשם מנגד למעננו. בזכותם מתקיימת מדינתנו, בזכותם מובטחים חיינו. נזכור אותם לעד".



    0 תגובות