הסגר בלוד: עלייה מדאיגה במספר החולים, החל שינוע חולים למלוניות

    שלמה ריזל No Comments on הסגר בלוד: עלייה מדאיגה במספר החולים, החל שינוע חולים למלוניות

    ממשלת ישראל הכריזה על שלוש שכונות בלוד: הרכבת, פרדס שניר ונווה שלום כ"אזורים מוגבלים" ובכניסה לשכונות הוצבו מחסומים | נכון להיום מספר החולים עומד על 113, עליה של 94 חולים בשבוע האחרון בלבד 

    מבט אווירי על לוד צילום: פלאש90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ממשלת ישראל הכריזה על הפיכת שכונות נוספות ברחבי הארץ מהבוקר ל"אזורים מוגבלים" בעקבות התפרצות נגיף הקורונה. המטרה היא להגן על בריאות התושבים באותן שכונות באמצעות צמצום התחלואה והגנה על כלל תושבי העיר.

    החלטת הממשלה כאמור, מכניסה שלוש שכונות בעיר לוד להסגר: פרדס שניר, הרכבת ונווה שלום. בשכונות אלה תוגבל הכניסה והיציאה אל האזור המוגבל ומהאזור המוגבל, וכן תוגבל התנועה והעסקים בתוך האזור המוגבל עצמו.

    ההתפרצות מתאפיינת בעיקר באוכלוסייה הערבית המתגוררת בשכונות אלה, עם 80 מתוך 113 חולים מאומתים בכל העיר.

    ההסגר נכנס לתוקפו החל מהבוקר (יום חמישי) ועד ליום רביעי בשבוע הבא. 4 מחסומים הוצבו במקומות הבאים: הכניסה לשכונת הרכבת דרך רח' דרכי משה ליד מפגש 8 המסילות, ציר הגישה דרך דלקול, כביש עפר דהמש, וכניסה לפרדס שניר מצומת מיכה רייסר-רגבים.

    מעיריית לוד נמסר כי מתבצעת פעילות הסברתית מתוגברת בשכונות אלה בשיתוף פיקוד העורף, וכי מתבצעת פעילות להעברת חולים מאומתים למלוניות, כדי לעצור את שרשרת ההדבקה.

    ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו אמר: "העיר לוד כבר שילמה מחיר כבד בתקופת הקורונה. הנגיף הזה לא מבדיל בין יהודים או ערבים. הנגיף הזה הורג. אני קורא לכם לגלות אחריות ולשמור על כללי הריחוק החברתי ושמירה על מרחק של 2 מטרים, להקפיד על חובת עטיית מסיכות פה ואף ולשמור על כללי ההגיינה. נמשיך ונעדכן באופן שוטף. תשמרו עליכם ועל יקיריכם".



    0 תגובות