וינטר יפקד על אוגדה 98; הרל"ש של בני גנץ מונה למזכירו הצבאי

    קובי פינקלר No Comments on וינטר יפקד על אוגדה 98; הרל"ש של בני גנץ מונה למזכירו הצבאי

    הרמטכ"ל אמר בטקס למזכ"צ היוצא עופר וינטר: "אתה אחד מהקצינים המנוסים ביותר שיש לנו בצה"ל היום. אני סומך עליך, מאמין בך ובטוח שאתה הולך להטיס את אוגדה 98"

    הטקס בקריה היום צילום: אריאל חרמוני משרד הביטחון
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון, בני גנץ, השתתף היום (חמישי), בטקס חילופי המזכיר הצבאי לשר הביטחון והענקת דרגה למזכיר הצבאי הנכנס. הטקס נערך במעמד הרמטכ"ל, רב אלוף אביב כוכבי, פורום מטכ"ל, המזכיר הצבאי היוצא, תת אלוף עופר וינטר, והמזכיר הצבאי הנכנס, תת אלוף יקי דולף. ששירת כמפקד חטיבת הצנחנים וכיהן כרל"ש של גנץ בהיותו רמטכ"ל.

    שר הביטחון הודה למזכ"צ היוצא, תא"ל עופר וינטר ואמר: "מעבר להיותך מפקד שטח מצוין, ידעת להפגיש בין המדינאות, האסטרטגיה והאופרציה. סייעת רבות לכניסתי לתפקיד ואני מאחל לך בהצלחה רבה בחזרה לשטח".

    לתא"ל יקי דולף אמר גנץ: "יש לי אמון מלא בך, אני יודע שתבצע את המשימה על הצד הטוב ביותר. התקופה הקרובה תהיה מאתגרת, והמפתח להצלחה הוא שיהיו בדרג הפיקודי את האנשים הנכונים".

    הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי אמר בטקס: "אנחנו צריכים לעשות את העבודה, אנחנו צריכים להביא את ההצעות, אנחנו בחלק מהדברים גם מקבלים את ההחלטות בנושאים שהם במנדט שלנו".

    כוכבי הוסיף, "יקי, היכולת שלך, היא משמעותית ביותר. אני מכיר אותך הרבה שנים ואני בטוח שתעשה את זה בצורה מצויינת".

    הרמטכ"ל פנה לוינטר ואמר, "עופר, אתה אחד מהקצינים המנוסים ביותר שיש לנו בצה"ל היום. אני סומך עליך, מאמין בך ואני בטוח שאתה הולך להטיס את אוגדה 98 בעוד זוויות שיפוע שאנחנו מתכוונים אליהם, בטח בהקשרי התפיסה והתר"ש שאליו אנחנו מכוונים".



    0 תגובות