היערכות באשדוד: מוקד מיוחד הוקם לטיפול ושינוע חולים מחוץ לעיר

    צבי טסלר No Comments on היערכות באשדוד: מוקד מיוחד הוקם לטיפול ושינוע חולים מחוץ לעיר

    לאחר הטלת הסגר על 3 שכונות בעיר, ראש העיר הקים מטה מיוחד שמתואם עם כלל ארגוני החירום, שידאג לטיפול שוטף בשכונות, וישנע חולים למלוניות

    המחסומים באשדוד הבוקר צילום: פלאש 90
    8:43
    19.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on יצחק בריק: "הרמטכ"ל חייב להתפטר; אנחנו לא ננצח כך"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הכרזת וועדת השרים על שכונות ג', ז' וח' באשדוד כאזורים מוגבלים ופריסת המחסומים המשטרתיים בשכונות, הבוקר (חמישי) התקיימה ישיבה מורחבת של ועדת מל"ח (משק לשעת חירום) בראשות ראש העיר, יחיאל לסרי, ראשי המכלולים בעיריית אשדוד, מפקד מחוז דרום בפיקוד העורף, אל"ם יוסי כהן, מנהל מרחב לכיש במד"א ומפקד משטרת אשדוד.

    בישיבה החליט ראש העיר, יחיאל לסרי על הקמת מטה ניהול משותף לעיריית אשדוד, פיקוד העורף, משטרת ישראל ומד"א במטרה לתכלל באופן שוטף את הסגר על הרובעים ג׳, ז׳ ו-ח׳.

    במרכז ההפעלה של הביטחון העירוני יתרכזו כלל גורמי המקצוע ולשם יוזרם המידע השוטף לקבלת תמונת מצב בכל רגע נתון ולגזור משמעויות .

    הקמת מוקד אחוד: בנוסף, הוחלט גם על הקמת מוקד אחוד שיפעל מהמוקד העירוני ומטרתו לתת מענה מהיר ומקצועי לרובעים בטיפול השוטף של הרובע.

    המנהל לשירותים חברתיים: המנהל לשירותים חברתיים ערוך לתת סיוע מיידי. כחלק להערכות לגל השני כבר מאמצע אפריל נמצאים רשימות מלאות של משפחות המוכרות ברווחה וזקוקים לסיוע כולל אוכלוסיות מיוחדות.

    שינוע חולים למלוניות: הוחלט על קמת צוות עובדים רחב אשר יכלול עד 100 עובדים, אשר יעסקו בסיוע והעברה של חולים למלוניות.



    0 תגובות