רובינשטיין תוקף: "אוזלת יד נוראית של הממשלה, הסנקציות לא מועילות"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on רובינשטיין תוקף: "אוזלת יד נוראית של הממשלה, הסנקציות לא מועילות"

    ראש עיריית ביתר עילית תקף את הממשלה והרשויות באי סיוע לתושבי העיר, "אני רודף במשך שבוע אחרי משרדי הממשלה כדי להוציא חולים מן העיר – והכל לשווא". רובינשטיין האשים כי במקום ללשוח סיוע שלחו שוטרים לתת דוחו"ת

    מאיר רובינשטיין צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר החלטת ועדת שרים לענייני הכרזה על אזור מוגבל, כי בעיר ביתר עילית יוגבלו מוסדות החינוך והתקהלויות ברחבי העיר, ראש עייריית ביתר  איר רובינשטיין תוקף את ההחלטה השרירותית כדבריו ואומר, "ממשלת ישראל מגלה אזלת יד נוראית בהתמודדות עם הגל השני של הנגיף. במקום לסייע בהוצאת חולים מהעיר, הם מעצימים את הסנקציות שלא מועילות כלל".

    לדברי רובינשטיין, "אני רודף במשך שבוע אחרי משרדי הממשלה כדי להוציא חולים מן העיר – והכל לשווא. אין עם מי לדבר. וברור שבמציאות כזו, כאשר חולה נמצא בביתו ואין מי שיסייע בפינוי שלו – הוא מדביק את הסובבים אותו וממילא נתוני התחלואה עולים".

    רובינשטיין האשים כי "הרשויות לא שלחו שום סיוע למשפחות החולים, המבודדים, אבל מיהרו לשלוח לפה שוטרים שיחלקו דוחות של אלפי שקלים על לבישת מסכה על הסנטר.
    זאת חרפה אמיתית" תקף ראש העיר.

    ראש העיר פנה לתושבי העיר ואמר, "תושבי ביתר עילית, אני פונה אליכם: היו חזקים. המשיכו לשמור על ההנחיות, למרות ועל אף ההחלטות השרירותיות של הממשלה. יחד, ובסייעתא דשמייא, ננצח את הקורונה".



    0 תגובות