עיריית ב"ב: מוסד שימצא שהפר את הנחיות הבריאות – ייסגר מיידית

    איתי גדסי No Comments on עיריית ב"ב: מוסד שימצא שהפר את הנחיות הבריאות – ייסגר מיידית

    בניסיון לבלום את העלייה המדאיגה בקצב ההדבקה בעיר, העירייה תגברה את צוות הפיקוח העירוני מכוח אדם מערים נוספות, הסיורים במוסדות החינוך יתוגברו, ובמוסד שיימצא חולה – ייסגר. אפס סובלנות כלפי הפרות בריאות

    שר הבריאות ור"ע ב"ב צילום: פלאש 90
    20:26
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on יו"ר ש"ס דרעי תוקף: "זו מלחמת שמד; נבחן את צעדינו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר עלייה מדאיגה בתחלואה בב"ב, עירית ב"ב אישרה היום (רביעי) בישיבת חירום שורת צעדים חריגים לבלימת קצב ההדבקה. "אפס סבלנות להפרות הגבלות הקורונה" הכריז ראש העיר אברהם רובינשטיין, שהביא לאישור בישיבת סגני ראש העיר והנהלת העירייה, החלטה על תגבור צוותי הפיקוח העירוניים והקמת מערך אכיפה ייעודי שיכלול תגבור מערים נוספות ויאכוף את ההנחיות על מוסדות החינוך הפרטיים והישיבות.

    במסגרת המערך החדש, מוסדות שיימצאו בהם ליקויים והפרות של הכללים כפי שנקבעו – ייסגרו מיידית בצו מנהלי עירוני. בנוסף, ייסגרו גם מוסדות שנמצא בהם חולה קורונה מאומת וקיים חשש להדבקה בקרב אנשי המוסד. בתוך כך, תוגברו לבקשת העיריה מספר המלוניות המציעות לינה לחולים שיעזבו את העיר.

    בראש מערך הפיקוח והאכיפה יעמדו שלושה רופאים, שלושה נציגי ציבור מטעם העירייה, נציגי משטרת ישראל והשיטור העירוני. כמו כן, במטרה לאפשר את האכיפה ההדוקה, העירייה החליטה לתגבר משמעותית את צוותי מערך האכיפה בעיר. התגבור ייעשה בין היתר על בסיס סיוע בפקחים מערים אחרות, שנרתמו לסייע.

    ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין אמר לאחר ההחלטה: "בתוך זמן קצר יצאו צוותי פיקוח משולבים, במטרה לאכוף את ההנחיות של משרד הבריאות. המדיניות בבני ברק היא אפס סבלנות לכל הפרה של תקנות הקורונה. נמשיך לשמור על החוקים ולעצור את התחלואה ככל שנידרש".

     



    0 תגובות