דגן תוקף את נתניהו: "מורח את הריבונות כבר 10 שנים"

    אריאל שרפר No Comments on דגן תוקף את נתניהו: "מורח את הריבונות כבר 10 שנים"

    ביישוב 'הר ברכה' התקיים מעמד אירוע אבן הפינה לשכונה חדשה ביישוב. ראש מועצה אזורית שומרון וח"כ איילת שקד תקפו את עיכוב הריבונות. ושלחו מסר לראה"מ: "נעשה כל מה שצריך שתהיה ריבונות על כל הישובים"

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ריבונות עכשיו. ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן קיים היום (רביעי) הנחת אבן פינה להקמת שכונה חדשה בישוב הר ברכה, בנוכחות, יו"ר מרכז הליכוד ח"כ חיים כץ, ח"כ איילת שקד, הרב הרב  אליעזר מלמד, יו"ר הישוב יוני הישראלי ותושבי הישוב.

    ביום בו היה צפוי להתחיל תהליך הריבונות, תקפו הדוברים את העיכוב בהחלת הריבונות, וכעת לא ברור אם תהיה החלת ריבונות ואם לא תהיה החלת ריבונות סמלית.

    אנחנו נמצאים פה בהר ברכה הנחת אבן פינה על שם איתמר בן גל, ופה בהנחת אבן הפינה היה אמור להיות ראש הממשלה בנימין נתניהו, הוא היה צריך להניח את אבן הפינה, ולהכריז מכאן על הריבונות על כל מרחבי ההתיישבות אתרי התנ"ך והמרחבים ביהודה ושומרון" אמר יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון "בפועל, אנחנו מקבלים מריחת זמן".

    לדבריו, "נתניהו היה צריך להיות איתנו פה ומכאן מהר ברכה היה צריך להכריז על ריבונות מלאה על כל היישובים בארץ ישראל".דגן הוסיף, "אני דורש מנתניהו להחיל ריבונות על כל היישובים הישראלים ביו"ש. נתניהו מורח את הריבונות כבר 10 שנים".

    חיים כץ יו"ר מרכז הליכוד אמר באירוע: "חברי, כשאני רואה את רבי הקומות והפנטהאוזים בהר ברכה, אני מבין שאנחנו בדרך הנכונה להפוך את הר ברכה לעיר. אנחנו עשינו את הסדק בקיר. לאף אחד לא יעזור. אנחנו כאן בשביל להפוך את ארץ ישראל על כל חלקיה להיות תחת ריבונות זה אירוע הגמר, אין לנו את היכולת להפסיק".

    ח"כ איילת שקד אמרה באירוע: "היום הוא יום שחשבנו שיהיה יום היסטורי, בסוף הוא רק יום פתיחת החופש הגדול. אבל אני חושבת שיש עדיין חלון הזדמנויות שרוה"מ יכול לעשות צעד אמיץ, להיות אמיץ, ולהחיל ריבונות על ההתיישבות ביוש מבלי לתת תמורה רק כי זה שלנו ואנחנו לא צריכים לתת שום דבר בעד זה".

    עוד הוסיפה, "אני חייבת להגיד לכם שאתמול שמעתי שמועות שהדאיגו אותי מאוד, שיש רצון שתמורת החלת הריבונות אנחנו לא נסכים להעביר שטחים מ-c ל-b. אני אומרת כאן – זה לא יקרה, אנחנו ננהל נגד זה מלחמה, ואני מקווה שחברי בליכוד יצטרפו אלינו למלחמה הזו".

     

     



    0 תגובות