מרגש: ילדת בת המצווה תרמה את המתנות לצוות מחלקת הקורונה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on מרגש: ילדת בת המצווה תרמה את המתנות לצוות מחלקת הקורונה

    מי כעמך ישראל: ילדת בת המצווה תרמה את המתנות לצוות מחלקת הקורונה של רמב"ם

    בית החולים רמב"ם בחיפה
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אליה ויצמן, בת 12 מקרית שמואל, תכננה במשך תקופה ארוכה את אירוע בת המצווה שלה. אך תכניות לחוד ומציאות לחוד. בשל מגבלות הקורונה, צומצם האירוע, אבל לאליה ואמה אורנית, היה רעיון איך להפוך אותו לקטן אך בלתי נשכח.

    כשעה לפני מסיבת בת המצווה, התכנסו כלת האירוע וחברותיה הטובות ביותר לפעילות משמעותית, במסגרתה ארזו חבילות שי וכתבו מכתבי תודה, הכל במטרה להוקיר את פעילותם של צוותי הרפואה הפועלים מסביב לשעון בחודשים האחרונים ומתמודדים בחזית המאבק בנגיף קורונה.

    "אליה שמעה ממני סיפורים על חבילות השיר שהיינו שולחים לחיילים בצעירותינו", אומרת אורנית האם, "החלטנו שברוח התקופה זה חשוב ונכון לומר תודה לצוותים הרפואיים שמתמודדים בימים אלה עם משימה לא פשוטה, במסירות נפש ומתוך תחושת שליחות. מפה הדרך למעשה היתה קצרה. אליה, בת מצווה, גילתה מחשבה בוגרת והחליטה מה ואיך לעשות, רתמה את החברות והכינה חבילות מלאות אהבה ומחשבה עם מסר אישי. לא יכולתי להיות יותר גאה בה", מסכמת האם.

    אתמול, (שלישי), הגיעה אליה מלווה באמה אל מחלקת הכתר (קורונה) ברמב"ם, כדי לחלק את חבילות השי שהוכנו בהשקעה רבה. היא פגשה את צוות המחלקה ונתנה להם בהתרגשות את המתנות. לאחר מכן סיירה בחלק הנקי של המחלקה וקיבלה הסבר על פעילות המחלקה.

    "זו היתה חוויה מרגשת ומעוררת", אומרת אורנית, אמה של אליה, "מדהים לראות את היכולת של הצוות לתת ולהעניק מזמנם לילדה. אנחנו קיבלנו הצצה למקום מסקרן ולפעילות של הצוותים שכולנו שומעים עליהם כל הזמן. זה נכון מה שאומרים לגבי נתינה – כשנותנים, מקבלים הרבה יותר בחזרה".

    "אנחנו מקבלים הרבה אהבה וחיזוקים מאז שהתחלנו להתמודד עם הקורונה", מספרת כרמית פריד, סגנית אח אחראי במחלקת כתר שפגשה אתמול את אליה ומשפחתה, "אבל כשרואים התגייסות של ילדים מקסימים, מבינים שהלב שלנו נמצא במקום הנכון. זה מרגש ומספק בצורה בלתי רגילה".



    0 תגובות