הח"כ החרדי לנציגת המשטרה: "למה בת"א חילקו מסיכות ובאלעד דוחו"ת?!"

    ישראל רובין 3 Comment on הח"כ החרדי לנציגת המשטרה: "למה בת"א חילקו מסיכות ובאלעד דוחו"ת?!"

    במהלך הדיון בוועדת החוקה זעק ח"כ מיכאל מלכיאלי: "למה בתל אביב אנחנו רואים שכששוטרים נתקלים באזרחים ללא מסיכות הם מחלקים להם מסיכות ובאלעד מחלקים להם דוחו"ת?!"

    צילום: יצחק הררי, דוברות הכנסת
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך דיון שהתקיים היום (רביעי) בוועדת החוקה של הכנסת בעניין האכיפה של התקנות לשעת חירום בעקבות הקורונה, זעק ח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס) על האכיפה הבררנית לטענתו, שמבצעת משטרת ישראל במהלך אכיפת התקנות בדגש על עטיית מסיכות.

    ח"כ מלכיאלי פנה לנציגת המשטרה בדיון ותהה "האם אפשר לקבל את המסמך שבו אתם מנחים את השוטרים מתי נותנים דו"ח על אי עטיית מסיכה ומתי מחלקים מסיכה? יש שיקולים הרי מתי לתת דו"ח ומתי לא, האם זה שהוא חרדי למשל, מהווה שיקול או לא מהווה שיקול? אני שואל שאלת תם".

    נציגת המשטרה השיבה לח"כ מלכיאלי: "בוודאי שלא".

    מלכיאלי המשיך, והטיח בנציגת המשטרה: "אז למה למשל בתל אביב אנחנו רואים שכששוטרים נתקלים באזרחים ללא מסיכות הם מחלקים להם מסיכות ובאלעד מחלקים להם דוחו"ת?!".

    מלכיאלי האשים וטען "המשטרה מתנהגת באכיפה בררנית, למה לא ראיתי שוטרים בירושלים מחלקים מסיכות? למה אין שוטרים בביתר שמחלקים מסיכות? למה רק בתל אביב? מה השיקולים? מה הקריטריון המנחה מתי מחלקים מסיכה ומתי נותנים דו"ח?".

    ח"כ מלכיאלי המשיך וזעק: "למה השוטר באלעד שנתן דו"ח של 2000 ש"ח לאשה עם 6 ילדים לא קיבל מסיכות לחלק לה? מי נתן את ההוראות האלה? מי נתן את ההנחיות? זה רשעות! אשה חרדית מאלעד שמרוויחה 4000 שקל בחודש מקבלת קנס בגובה חצי מהשכר שלה ואישה בתל אביב תקבל מהשוטר מסיכה מתנה. תענו על השאלה".

    יו"ר הוועדה ח"כ יעקב אשר סיכם: "השאלות האלה הם שאלות נוקבות וכואבות".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      צריך על זה מחאה רבתי. יש אכיפה בררנית נגד מתיישבים, נוער גבעות וחרדים. יש אכיפה בררנית נגד עובדי ה'. זו לא המדינה שלנו. ה' לא שמח בה. זו סתם דיקטטורה חילונית (חולנית). בשום אופן זו לא מדינה יהודית.

    2. 2

      כל מילה בסלע אשרי הציבור שאלה הם נציגיו.

    3. 1

      המדינה הציונית מתעבת יהודים. ביום שנבין את זה יהיה לנו קל יותר להתמודד עם הנוכלים האשכנזים החילונים שלא יהססו ביחד עם הפרטנר לעשות לנו שואה.